У свіжому форматі: нові змісти PROdigital agency в роботі та айдентиці

Агенція диджитал-маркетингу PROdigital agency оновила айдентику, сайт і позиціювання. Попри пандемію, настав час.

Комментарии 1087

Три роки в диджиталі — ціла епоха. Тисяча днів, протягом яких команда агенції напрацьовувала практичну експертність в нових технологічних рішеннях цифрового маркетингу.

Не все було PROсто. Але завжди PROдуктивно.
Історія PROdigital — приклад команди, яка, реалізуючи для клієнтів кампанії в одному каналі на programmatic-платформі Getintent, стала отримувати все більше запитів на повний спектр послуг digital-маркетингу.

Клієнти не готові були поступитися якістю нашого сервісу, чим мотивували компанію створити та відокремити у самостійний бізнес. Так у 2018 р. почала власний шлях розвитку агенція PROdigital Agency.

При цьому бути диджитал-агенцією, основою бізнесу якого є послуги, а не сам продукт, як у випадку з programmatic-платформою, змусило компанію отримати новий досвід, пройти шлях проб і помилок, створити самостійну команду з іншою експертизою та отримати принципово інше розуміння комунікацій і зон відповідальності з клієнтами.

Так і здобувається реальний досвід, а з ним — чітке розуміння своїх цінностей, місії та принципів роботи.

Головні змісти відразу зчитуються з багатошарового (консистентного) логотипу, який трансформується під поглядом: інноваційність, відкритість, сервіс, технологічність.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода