- Зростання маркетингового бюджету на телебаченні у жовтні пришвидшилося, у той час як в інших ЗМІ спостерігалося сповільнення росту.
- У Північній і Південній Америці спостерігалося значне сповільнення розвитку маркетингу, а в Азійсько-Тихоокеанському регіоні та Європі навпаки – прискорення.
За останніми показниками Індексу світового маркетингу (ІСМ) WARC Data, у жовтні пришвидшилося зростання маркетингового бюджету на телебаченні.
ІСМ – це щомісячний показник стану маркетингової галузі у світі, розроблений WARC на основі поточних умов, визначених практикуючими спеціалістами. Значення індексу вище 50.0 вказує на зростання, у той час як нижче 50.0 – на зниження. Практикуючі спеціалісти, що беруть участь в опитуванні, отримують повний аналітичний звіт.
У жовтні бюджети на маркетинг у галузі телебачення досягли рекордного показника індексу 61.0, що перевищує темпи зростання у вересні. У цьому році тенденція до відновлення продовжується.
Це означає, що телебачення демонструє хороші показники в останньому місяці, у той час як в більшості інших ЗМІ у жовтні спостерігалося сповільнення росту. Преса стала єдиним засобом масової інформації, де ситуація покращилася у порівнянні з вересневими показниками. Водночас цифрові і мобільні ЗМІ продовжують демонструвати найшвидші темпи зростання.
Останній звіт свідчить про значне сповільнення зростання бюджету на маркетинг у Північній і Південній Америці, але найвищі показники в Європі. У жовтні також прискорилося зростання бюджету в Азійсько-Тихоокеанському регіоні.
Переклад матеріалу підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.
Фото: https://depositphotos.com.