UADIGITALS #14daysleft. Антон Яценко, Hoshva DGTL

Легко йти з best practice, важко йти з чимось, що ще ніхто не робив, але варто пробувати робити щось нове/інше

Комментарии 6011
Тепер всі фейсбучні френди знатимуть який на вигляд Антон Яценко. Адже, як зізнається сам Head of Strategy Hoshva DGTL, він навіть не має аватарки. Можливо, йому це не потрібно, можливо, він робить щось «інше». Матимете змогу запитати експерта особисто під час конференції UADIGITALS 2016. Фото Антона і цікаве інтерв’ю додаємо.

Digital - DIG IT ALL!

Для ринку і рекламодавців digital - не ризик/must have, а канал комунікації, дистрибуції, інструмент для створення бізнес-рішень (напр. SaaS, інструментів для HR/sales-менеджерів) і т.д. Чи потрібен рекламодавцям digital, залежить від задач, специфіки бізнесу, бюджетів. Тут немає абсолютів, на мою думку.

Але варто пробувати робити щось нове/інше для ринку. Для когось це може бути "вихід в digital" (якщо серед конкурентів ще ніхто не має e-commerce, digital-кампаній і тд), інший підхід до комунікацій, для когось — digital-продукт. Легко йти з best practice (який після масового використання "девальвується" і стає менш ефективним) і створювати ще більший клаттер. Важко йти з чимось, що ще ніхто не робив (або ви не знаєте, чи це робили). І часто створення такого іншого треба тоді, коли ви як лідер ринку вже не маєте зростання зі старими методами, або ви тільки виходите на ринок і у вас немає можливості слідувати "best practice" лідерів ринку, або ви створюєте щось нове, де ще немає "best practice".

Послуги, що цікавлять клієнтів найбільше

Ми спеціалізуємося на консультаційних послугах (розробка digital-стратегій, медійний менеджмент, тренінги, workshop'и і тд), саме за рахунок них ми і зростали.

З точки зору агенції як консультаційного бізнесу нам здаються недооціненими послуги розробки стратегій спільно з клієнтами (strategic workshops), стратегічного супроводу, є великий потенціал у навчальних активностях для різних сегментів спеціалістів (для HR-менеджерів, трейд-маркетологів, стартапів і тд).

Кейс, котрий вразив

Одразу згадалося 2 кейса:

Amazon Dash Button

Чудова ідея для commodity goods, яка допомагає "ефективніше купувати" товари, про покупку яких не потрібно особливо задумуватися.
Geico, Unskippable

За креативне використання формату.
 video
Психологічний портрет – Head без аватарки, проте з власним баченням

Ніколи про це (з ким себе асоціює – ред.) не думав, тому не маю асоціацій. У мене навіть аватарки немає :)

Тема доповіді Антона Яценка: Be bold. Do what the ordinary fear. Чому маркетологам не слід боятися комунікацій, що базуються на гіпотезах.

Детальна програма. Квитки на конференцію UADIGITALS 2016 можна придбати тут.
 
Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie