Uber Eats в Австралії вирішив нагадати своїм клієнтам, що він доставляє. Суші? Так. Сонцезахисний крем? Звичайно. Огірок, який зможе сам себе порізати, для моделі Кендал Дженнер? Воу, ну ні, контролюйте свої бажання! У новій рекламі сервіс чесно зізнався, що якісь потреби компанія все ж таки не може задовольнити.
Обмеженість можливостей Uber Eats перевірили світові селебриті.
Обмеженість можливостей Uber Eats перевірили світові селебриті.
video
Так, представники сімейства Кардаш'ян представили іронічну ретроспективу епізоду з реаліті-шоу The Kardashians, коли одна із сестер Кендал Дженнер не впоралася з нарізкою огірка.
video
Крім того, серед героїв ролика можна дізнатися австралійського співака Шеннона Нолла, тенісиста Марка Філіпуссіса, а також учасницю місцевої версії реаліті-шоу «Холостяк» Еббі Чатфілд. У кумедних побутових ситуаціях вони драматизують факт, що каталог товарів Uber Eats здатний багато на що, але далеко не на все.
Як зазначили маркетологи бренду, у рамках кампанії вони хотіли підкреслити постійний процес розширення продуктової пропозиції: «Сервіс доставляє (майже) все, що завгодно». Але це можна виправити.