Uber та banda розказали історії сміливих українських водіїв в кампанії Keep Ukraine Moving

Проєкт, створений агенцією Banda та українським режисером Олегом Томіним, розповідає історії водіїв, які працюють з Uber, і спрямований на збір донатів для UNITED24, глобальної фандрайзингової платформи з підтримки України.

Коментарі 888

«Наступного дня після того, як я їх вивезла, міст підірвали», — розповідає Оксана – водійка з України, яка перші місяці вторгнення евакуювала людей із зони бойових дій та волонтерила. Вона – одна з кількох сміливих українських водіїв, про яких Uber розказав в рамках міжнародної кампанії Keep Ukraine Moving.

Проєкт, створений агенцією Banda та українським режисером Олегом Томіним, розповідає історії водіїв Оксани, Дмитра та Паші, які працюють з Uber, і спрямований на збір донатів для UNITED24, глобальної фандрайзингової платформи з підтримки України.

Кампанія буде поширюватись в додатку Uber у більш ніж 10 країнах і на медіа-каналах Uber по всьому світу. Усі донати підуть на ініціативу, що надає кошти Міністерству охорони здоров’я України для закупівлі терміново необхідних автомобілів швидкої допомоги – Uber в свою чергу пожертвує близько $1 млн.

«Ми перечитали новини, твіти та пости, провели особисті інтерв’ю і знайшли дуже багато сміливих, захоплюючих історій. Наприклад, про чоловіка, який впродовж 26 годин віз літню пару з Києва до польського кордону. Безкоштовно. Або про водія, який евакуював мешканців Бучі, коли туди вже увійшли російські війська. Чи про жінку, яка вирушила на передову рятувати родину з двома дітьми та трьома котами. Для кампейну ми обрали трьох водіїв. Але такі історії трапляються в Україні постійно. Тисячі, про які ми навіть не здогадуємося», зазначив креативний директор Banda, Ярослав Сердюк.

 video
 video
 video

«Після дев’яти місяців повномасштабної війни героїчний народ України потребує нашої підтримки як ніколи. Українські водії допомагають своїй країні рухатись у часи неймовірних труднощів, і цей кампейн – наш спосіб поділитися зі світом історіями самовідданої сміливості. За допомогою кампанії Keep Ukraine Moving ми сподіваємося зібрати необхідні кошти для придбання машин швидкої допомоги, а Uber пожертвує від себе ще близько 1 мільйона доларів», — розповідає Анабель Діас, регіональний генеральний менеджер Uber з мобільності EMEA.

Хоча війна – все ще щоденна реальність для українців, для більшості країн світу це вже лише заголовки новин. Люди звикають до чужих війн. Працюючи в Україні, Uber знає, через що проходять українці.

Говорячи про війну, для Uber було важливо співпрацювати з людьми, які розуміють контекст. Саме тому команда Uber шукала українську агенцію для співпраці. За концепцію та розробку контенту відповідала banda, яка раніше вже працювала з Uber Україна, нещодавно презентувала міжнародну кампанію Be Brave Like Ukraine та була визнана найефективнішим незалежним агентством у світі у 2020 році.

Робота над кампейном відбувалася за унікальних умов, і також виявила сміливість команди. Кампейн цілком був зроблений в Україні, українцями, та буквально під час бомбардувань та повітряних тривог. Знімальний день закінчувався ввечері до 18:00, щоб знімальна група мала змогу повернутися додому до комендантської години. Інколи дубляж відео припинявся через російські ракетні обстріли Києва.

Такі кампанії – найкращий спосіб для міжнародних брендів говорити про ситуацію в Україні, співпрацювати з українцями, підтримувати їх і розповідати світу унікальні історії української сміливості.

Keep Ukraine moving.

За матеріалами пресрелізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода