Учасник реаліті «Холостячка» знявся в рекламі магазину техніки

Український шоумен Андрій Рибак зіграв головну роль у рекламному ролику мережі Фокстрот, де стильно й нестандартно презентував один із нових магазинів.

Комментарии 1041

Андрій Рибак – відомий радіоведучий, учасник «Ліги сміху» та інших телевізійних проектів, і один з головних претендентів на серце холостячки однойменного популярного реаліті-шоу на СТБ. Що ж пов’язало його з відомою мережею побутової й електронної техніки?

У листопаді в новому форматі відкрився флагманський магазин Фокстрот на Почайній в Києві (просп. С. Бандери, 21). Це двоповерховий величезний шоурум, де наживо презентовано понад 5 тисяч моделей техніки провідних європейських та світових брендів. Недарма, він отримав назву найбільшого та найпопулярнішого Фокстрот. Тож прийшов час заявити про це голосніше, відзнявши там цікавий та сучасний відеоконтент.

«Цей магазин має вже свою історію та чималу армію лояльних покупців, які вже кількома поколіннями вважають його «своїм». Але, при цьому, завдяки новому, сучасному формату з кожним днем він збільшує інтерес нових покупців. У тому числі, й відомого шоумена Андрія Рибака, який легко відгукнувся взяти участь у зйомках промо цього магазину. У нас не було сумнівів, що саме він має зіграти головну роль у відеоролику», – розповіла Наталія Ставраті, маркетинг директор мережі Фокстрот.

Метою реформату даного магазину було об'єднати в одному торговому просторі максимально можливий асортимент не тільки для продажу, а й для експірієнсу. Тому основне завдання продакшену під продюсуванням арт-директора Валерії Мироненко було показати, яким чином кожен гість магазину зможе відчути всі ці емоції на собі.

«Андрій одразу пішов на контакт та виявився професійним і креативним актором. Хоча, маємо зізнатися, зйомки проходили не так вже й просто. Наприклад, у якийсь момент десятки телевізорів почали вимикатися: переходити у сплячий режим. Треба було керувати купою пультів, щоб зняти сцену бездоганно. Коли ж Андрій мав виходити з холодильника під ефект «холодної» пари, то кілька разів закашлювався, і доводилось перезнімати. А це для актора було непросто: адже «увійти» до холодильнику з його зростом – той ще квест», – продовжує Наталія Ставраті.

Та як би там не було, результат перевершив всі очікування. Ролик вийшов динамічним, стильним, яскравим та позитивним.

 video

Цікавий момент: спеціально для реклами створено упаковку пластівців із зображенням Фоксі – бренд-героїні Фокстрот. Та упаковку зробили настільки реалістичною, що перші глядачі сприйняли її як новий продукт, розпитуючи у коментарях під відео, де ж можна придбати таку саму.

Також «зайшла» аудиторії кухня для майстер-класів, яку, у буквальному сенсі, дуже гаряче продемонстрував Андрій. На щастя, вогнегасник на зйомках не знадобився.

«Нам дуже сподобався досвід зйомок з селебріті та, судячи з реакції публіки, такий формат є успішним і перспективним. Далі буде ще цікавіше!», – додала Наталія Ставраті.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода