Учасники "Ліги Сміху" заохочують донатити донаторам

Агенція креативного маркетингу idealers.agency та KFC продовжують реалізацію глобальної ініціативи "Смачно та вдячно".

Коментарі 674

В новому соціальному проєкті започатковано співпрацю з фондом "Ліга допомоги", який заснували учасники "Ліги Сміху". Основна ціль – встановлення модульних будиночків для сімей, які втратили житло через війну.

Головний меседж кампанії – «донатимо донаторам». KFC заохочує донатити будь-які суми, тому надає купони на знижку за кожен внесок, навіть у 5 гривень. Всі зібрані кошти передаються у благодійний фонд.

Далі потрібен гучний інфопривід, щоб модульних будиночків ставало ще більше! Тому Айділерс створили рекламний ролик за участю Ігоря Ласточкіна та Кирила Ганіна – амбасадорів проєкту. А на youtube-каналі "Волонтери про волонтерів" ви можете подивитись розширену версію у спешлі під назвою “Серія 13. Борода з грошима”.

 video
 video

Для максимального охоплення кампанії агенція залучила інфлюенсерів – відомих учасників "Ліги Сміху". Також додали радіо ролики та сайт https://help-league.com, на якому можна донатити онлайн і успіх збору гарантовано. Долучайтесь до зборів і ви.

Клієнт: KFC

Команда проєкту: idealers

Project management – Вадим Гордєєв

Creative direction – Олег Свищ

Strategy – Роман Зотов

Copywrite – Володимир Олещенко

Art direction – Веніамін Крижанівський

Production - Drive Production

За матеріалами пресрелізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода