Учасниці кей-поп-групи Aespa знялися у кампанії Chopard

Вони представили прикраси з колекцій Precious Lace, Happy Sport, Happy Diamonds та My Happy Hearts

Коментарі 1105
Чотири учасниці корейської кей-поп-групи Aespa знялися в рекламній кампанії бренду Chopard. Карина, Жизель, Вінтер та Ніннін, які минулого року стали амбасадорами ювелірного будинку, представили прикраси з колекцій Precious Lace, Happy Sport, Happy Diamonds та My Happy Hearts.

Кароліна Шойфеле, завжди орієнтована на співпрацю з молодими талантами, була зачарована свіжою енергією та творчістю Aespa. Вона заявила, що дівчата своєю енергією та особливістю ідеально відображають ідеологію нової кампанії ювелірного бренду, а тому пропозиція про співпрацю була лише питанням часу.

Назва групи Aespa походить від поєднання Avatar X Experience та Aspect, що означає можливість пізнати новий світ за допомогою свого аватара. З моменту дебюту в листопаді 2020 року їхній сингл «Black Mamba» лише за три дні увійшов до чотирьох категорій чартів Billboard. Цей успіх Aespa був підкріплений хітами "Next Level" та "Savage".
Обговорити з іншими читачами:
Погода