UCS 2022: подача робіт на КМФР та залучення міжнародної спільноти

Залишилось кілька тижнів до 20 травня, коли завершується прийом робіт на Київський Міжнародний Фестиваль Реклами 2022. КМФР є частиною Ukrainian Creative Stories (UCS), що цього року перетворився на проєкт міжнародної підтримки української рекламної індустрії.

Коментарі 5121

На даний час  Всеукраїнська рекламна коаліція ВРК та Асоціація маркетингових комунікацій SAR, як організатори проєкту UCS, активно поширюють інформацію та залучають до співпраці міжнародну рекламну спільноту. Комунікації ведуться з іноземними агенціями як напряму, так й через різноманітні профільні асоціації та міжнародні фестивалі, залучаються іноземні ЗМІ. Про проєкт вже пишуть та закликають підтримати українську рекламну індустрію ЗМІ Німеччини, Польщі, Чехії, Болгарії, Фінляндії, Данії, Румунії, Норвегї тощо. 

Організатори також закликають долучатися до поширення інформації про проєкт та залучення іноземних колег подавати роботи до КМФР. Адже цього року, подати роботи до КМФР - це перш за все підтримати рекламну індустрію України.

Нагадаємо, що метою проєкту Ukrainian Creative Stories є представити українські агенції міжнародній спільноті та створити фонд підтримки рекламним агентствам України.

Тому проєкт включає в себе, перш за все, скорочену конкурсну програму КМФР, яка в цьому році оцінює креативність лише суспільно-значущих комунікацій, що представлені в блоці Positive Chance у традиційних категорій Commercial та Non-Profit, а також в спеціальній категорії #StandWithUkraine.  

Роботи-переможці будуть висвітлюватися на іноземних професійних ресурсах та міжнародних фестивалях. 

Участь для українських робіт є безкоштовною. Для міжнародних учасників – платною. З оплати конкурсних робіт міжнародними учасниками буде сформовано фонд підтримки української рекламної індустрії.

Ще одной значущою частиною UCS стане збірна презентація українських агентств міжнародній рекламній спільноті. Так організатори можуть презентувати світу рекламні агентства, які входять до складу української асоціації ВРК щонайменше з 2021 року. 

Прийом конкурсних робіт на КМФР та збір відеовізитівок агентств триватиме до 20 травня на сайті creative-stories.com.ua.

Долучайтесь до проєкту, щоб продемонструвати світу креативність та силу духу українців у будь-яких сферах.

sostav.ua

Обговорити з іншими читачами:
Погода