UFuture вийшла зі складу акціонерів «РТМ-Україна»

Новим власником 50% корпоративних прав національного оператора реклами став Микола Баграєв

Комментарии 864

Компанія UFuture продала належні їй 50% корпоративних прав національного оператора реклами «РТМ-Україна». Новим акціонером рекламної групи став Микола Баграєв, засновник  компанії «Таврійські Ігри», якій належить решта 50%. Відповідно до досягнутих домовленостей, сторони не розголошують суму угоди.

«РТМ-Україна є одним з визнаних лідерів українського рекламного ринку. Це результат багаторічної системної роботи талановитої команди. Я впевнений, що тепер розвиток компанії відбуватиметься ще швидше, адже ми бачимо чималі можливості для синергії. Бажаю успіхів партнерам та не сумніваюся у продовженні взаємовигідної співпраці», — зазначив засновник UFuture Василь Хмельницький.

За даними незалежного дослідника зовнішньої реклами Doors Consulting, «РТМ-Україна» входить до ТОП-5 національних операторів. Компанія є безумовним лідером Digital Out-of-Home медіа України з найбільшою кількістю сучасного цифрового інвентаря у Києві і першою всеукраїнською Outdoor-мережею Digital Network Panel (DNP) Regional в обласних центрах країни.

Ефективна структура й широке покриття забезпечують «РТМ-Україна» успішні ООН-кампанії ключових національних і світових брендів. Компанія — системний оператор на залізничному транспорті України, ексклюзивний рекламний партнер Міжнародного аеропорту «Київ» ім. І. Сікорського.

«Ми вдячні за багаторічне партнерство UFuture та команді Василя Хмельницького, адже їхня участь в становленні та розвитку «РТМ-Україна» вкрай важлива. Усі нинішні досягнення «РТМ-Україна» — це результат нашої колаборації, яка, впевнений, буде продовжуватися у багатьох напрямках. Наше нинішнє рішення робить компанію «РТМ-Україна» стовідсотковим учасником великої медіагрупи, у якій зібрані компанії-лідери у своїх напрямках: ТАВР медіа, М1, М2. Впевнені, «РТМ-Україна» посяде гідне місце у портфелі медіагрупи, що дозволить їй надавати повний цикл медійного супроводу та акумулювати синергію для створення висококонкурентної пропозиції на рекламному ринку», — говорить Микола Баграєв, засновник компанії «Таврійські Ігри».

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie