“Наближаємо диво разом” – це головний меседж, який ми взяли за основу нашої кампанії. Новорічне диво українців – це перемога. У той час, поки весь світ витрачає кошти на подарунки – ми витрачаємо їх на донати. Тоді, коли всі вмикають гірлянду – українці шукають світло, і поки весь світ живе своє найкраще життя – ми проживаємо наше життя в умовах війни та все одно намагаємося зробити його кращим. Наше новорічне диво залежить тільки від нас. І ми в Uklon переконані, що обʼєднавшись, зможемо подолати виклики та отримаємо заповітну мрію на всіх”, – поділився Вадим Іщенко, маркетинг-директор Uklon.
На основі цієї ідеї Uklon разом з креативною агенцією IAMIDEA розробили серію відеороликів:
які сервіс використовує для просування у digital media, зокрема соцмережах, на YouTube та Megogo.
Цього року разом з новорічною графікою у застосунку можна знайти незвичайні подарунки від Uklon, у які приховані новорічна таємниця, справжній український анекдот та інші приємні бонуси.
Uklon також пропонує згадати користувачам сервісу, який був весь 2022 рік. Тож, свої підсумки року з Uklon кожен користувач може знайти у боковому меню. В Instagram Uklon додав маску, яка дозволяє визначити кожному свій типаж користувача сервісу у 2022 році.
У найбільших містах України можна зустріти оновлений святковий дизайн автомобілів.
За матеріалами пресрелізу