Uklon пожартував над собою в ролику до 11-річчя компанії

25 березня 2010 розпочав роботу перший український онлайн-сервіс замовлення авто Uklon. До свого 11-річчя, українська IT-компанія спільно з креативним агентством I am IDEA і відео-продакшн студією 120seconds створили іронічний ролик, в якому розповіли про успіхи й падіння компанії за цей час.

Комментарии 2260

Зйомки ролика проходили в офісі компанії, участь в ньому взяли реальні члени команди.

«Хотілося зробити цей ролик як маніфест —  розповісти про досягнення, успіхи, але не душно, без банального" успішного успіху ". Uklon —  це продуктова технологічна компанія, зі своїм настроєм і темпом, ми постійно розвиваємося, придумуємо щось нове і часом можемо оступатися, робити помилки. Ми відкриті і нічого не приховуємо, тож вирішили розповісти не тільки про перемоги, а й про "бока", зробивши це через падаючі карти та інші смішні ситуації. До того ж, ми хочемо надихнути і підбадьорити наших співробітників, партнерів, тому що вже вдруге ми зустрічаємо наш День народження в локдауні», — розповів CMO компанії Uklon Вадим Іщенко.

 video

З 2010 року відбулося безліч перетворень, сервіс трансформувався з порталу з вкладкою виклику таксі в хмарний продукт, який безперервно забезпечує свободу переміщення мільйонам користувачів. Сьогодні у додатки понад 7,5 млн завантажень, через яке проходить від 2 млн замовлень на місяць. Uklon доступний в 23 містах України, займаючи лідируючі позиції в кожному з них. Тільки з початку року компанія посилила присутність, додавши ще чотири міста — Луцьк, Рівне, Тернопіль та Білу Церкву.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода