Зйомки ролика проходили в офісі компанії, участь в ньому взяли реальні члени команди.
«Хотілося зробити цей ролик як маніфест — розповісти про досягнення, успіхи, але не душно, без банального" успішного успіху ". Uklon — це продуктова технологічна компанія, зі своїм настроєм і темпом, ми постійно розвиваємося, придумуємо щось нове і часом можемо оступатися, робити помилки. Ми відкриті і нічого не приховуємо, тож вирішили розповісти не тільки про перемоги, а й про "бока", зробивши це через падаючі карти та інші смішні ситуації. До того ж, ми хочемо надихнути і підбадьорити наших співробітників, партнерів, тому що вже вдруге ми зустрічаємо наш День народження в локдауні», — розповів CMO компанії Uklon Вадим Іщенко.
З 2010 року відбулося безліч перетворень, сервіс трансформувався з порталу з вкладкою виклику таксі в хмарний продукт, який безперервно забезпечує свободу переміщення мільйонам користувачів. Сьогодні у додатки понад 7,5 млн завантажень, через яке проходить від 2 млн замовлень на місяць. Uklon доступний в 23 містах України, займаючи лідируючі позиції в кожному з них. Тільки з початку року компанія посилила присутність, додавши ще чотири міста — Луцьк, Рівне, Тернопіль та Білу Церкву.
За матеріалами прес-релізу