Україна — наш дім: брендинг новоствореного телеканалу «Дом»

Креативна агенція Green Penguin розробила неймінг та брендинг телеканалу «ДОМ», який був створений для мешканців тимчасово окупованих територій України і суміжних з ними областей.

Комментарии 659
Головна мета нового телеканалу — донести меседж, що Україна — наш спільний дім, пробудити відчуття єдності, «деокупувати» свідомість громадян, які проживають на непідконтрольних Україні територіях.

Чи не щодня українці стикаються з тривогами та страхами. Де можна від цього сховатися? Там, де живе безпека, спокій та затишок. Де люблять і завжди так радісно чекають. І якими б різними не були українці, де б не проживали — в Одесі, Києві, Львові чи Нью-Йорку, всі вони люблять свій дім і сумують, коли далеко від нього. Тому новий український телеканал — це можливість опинитися вдома, де б ти не знаходився. Це можливість побачити своїх та відчути, що Україна — наш дім. Такою ідеєю надихнулася креативна команда та відобразила її у неймінгу телеканалу «Дом/Дім» та його слогані: «Україна — наш дім».

Головна особливість логотипу — його можна зчитати як російською, так і українською — «Дом», «Дiм». Поєднуючи в собі літеру «о» та літеру «і», логотип набуває виду графічного елементу — кнопки увімкнення — і таким чином підкріплює другий слоган телеканалу — «Включайся!».

Креативна агенція Green Penguin розробила неймінг, логотип і брендбук, графічне відео оформлення телеканалу та реалізувала промокампанію у суміжних з окупованими територіями областях.
 video
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода