Найбільші українські бренди активно долучилися до ситуативного маркетингу.
Хєй, @allo , @citrus__ua , @ukrposhta , @_novaposhta_ , @atb_market_tm , @TwiyKyivstar , цур наше місце ???? pic.twitter.com/F6h3Z9WjDW
— Rozetka (@rozetka_ua) August 9, 2022
ваше, то ваше, але хоч пересувне відділення дайте пришвартувати pic.twitter.com/ekNGvRoPGf
— Укрпошта (@ukrposhta) August 9, 2022
А як ще без поштомату? Треба хоч одненький ???? pic.twitter.com/Ac43F1IzG4
— Nova Poshta (@NP_official_ua) August 9, 2022
Якщо можна, ми тут, нам багацько місця не потрібно ???? pic.twitter.com/DVzP2G3ypC
— IBox - платіжні термінали (@IboxUa) August 9, 2022
Гайз, а ми якраз гривню підвеземо, нам всім ще квиточки купувати pic.twitter.com/O9NBh5eQZ9
— ПУМБ (@pumbua) August 9, 2022
Все окей, пузанатори, в нас власний план ???? https://t.co/ICJTOVanOe pic.twitter.com/WGqcpMFJaW
— Пузата хата (@puzatahata) August 9, 2022
Влаштуємо для всіх звану вечерю. Я приготую борщ pic.twitter.com/YwD0c8dRZ3
— Ievgen Klopotenko (@klopotenko_chef) August 10, 2022
Досить балачок, поїхали???????? pic.twitter.com/XvH8GpfPJQ
— Укрзалізниця (@Ukrzaliznytsia) August 10, 2022