Українські компанії масово додають до своїх логотипів рожеву панаму Kalush

Після перемоги гурту на Євробаченні, українські бренди підхопили челендж на знак підтримки Kalush Orchestra.

Коментарі 1949

Першими до свого логотипу рожеву панамку, візитну картку фронтмена Олега Псюка, додала Укрзалізниця. Лейбл гурту Enko Music запропонував зробити це челенджем, після чого рожеві панами з’явилися на логотипах багатьох українських брендів і компаній, у тому числі КиївстаруНового каналуКнигарні ЄНафтогазуProm.uaConcert.ua та інших.

Челендж присвячений не тільки перемозі гурту, а й дню народження Олега Псюка, котрому 16 травня виповнилося 28 років.

За матеріалами https://life.nv.ua/
Обговорити з іншими читачами:
Погода