ISD Group, ГК «Нові Продукти» та тисячі українських тусовщиків розробили перший у світі штучний інтелект, який покликаний вивести тусовки на новий, екстремальний рівень. Ми живемо у новій, технологічній ері — а досі зависаємо як 30 років тому.
«Нам було важливо знайти найбільш яскравий і креативний спосіб виразити дух бренду і його прогресивність. Ми запропонували користувачам навчити штучний інтелект відриватися, щоб він згодом навчив це робити нас самих — на новому, неймовірному і недоступному раніше рівні», — коментує Наталія Тачинська, креативна лідерка та арт-директорка проєкту.
У створенні інтелекту використали останню розробку від Hugging Face: модель GPT-2. Вперше у світі її навчили говорити сленговою українською. Базу даних AI наповнили понад 5000 унікальних юзерів власними ідеями шалених тусовок. Таким чином, склався перший у світі датасет різноманітних вривів: для жінок, чоловіків, наодинці та в компанії. Нейромережа працює, наче автономна свідомість.
Випробувати REVO kAIf можна на kaif.revo.ua. Генератор тільки-но запущено, а юзери у середньому проводять в діалозі з REVO kAIf більше 20 хвилин, і 30% повторно повертаються на сайт.
«Тепер у всіх активних неординарних людей з’явилася нова розвага в стилі REVO, яка, ми впевнені, еволюціонує в щось за межами нашого уявлення», — прокоментувала Олена Селютіна, PR-директорка Групи Компаній «Нові Продукти».
Проект за підтримки бренда REVO триватиме щонайменше до кінця 2021 року. REVO kAIf – це гнучка система, тому вона має великий потенціал до змін.