Українські інфлюенсери закликають любити себе

Ведуча Василіса Фролова, ресторатор Володимир Задірака, модель та fashion-стилістка Марія Шаломєєва стали героями кампанії “бо себе люблю” від компанії “Альфа Страхування” і агенції “Невгамовні”.

Коментарі 2276

Любов до себе може бути різною. Вона проявляється через прийняття себе, дбайливе ставлення до свого тіла та турботу про своє здоров'я — як фізичне, так і ментальне. Компанія “Альфа Страхування”, що розділяє цінності турботи про себе, запустила національну промокампанію “бо себе люблю” з українськими лідерами думок і блогерами. Героями кампанії стали: ведуча Василіса Фролова, ресторатор Володимир Задірака, модель та fashion-стилістка Марія Шаломєєва. Їхні образи інтегровані у головні креативи рекламної кампанії.

Кожен з героїв закликає проявити любов до себе і нагадує, що медичне страхування — це один із проявів турботи про своє здоров'я.

Для ширшего розкриття меседжу “бо себе люблю” страхова компанія  залучила Instagram-інфлуенсерів та лідерів думок, які через пости та сторіс розповідають у соціальних мережах про свій досвід любові до себе. За хештегом #босебелюблю вже можна знайти історії героїв рекламної кампанії, а також інших блогерів: підприємниці Міли Бараєвоївої, YouTube-блогерки Раміни Ешакзаї, телевізійного ведучого Сергія Нікітіна та інших. 

“Ми спонукаємо людей не соромитися любити себе, робити вибір на користь своїх бажань і потреб. В українському суспільстві часто лунає ідея про допомогу близьким, і рідко — про любов до себе. Своєю промо кампанією ми хочемо підтримати тих, хто робить перші кроки на шляху до свідомої турботи про своє здоров'я. І хочемо тим самим нагадати, що медичне страхування це, перш за все, дбайливе ставлення до себе. Ти можеш обрати поліс і підлаштувати його під свої потреби. Ми налаштовані цією кампанією змінити ставлення людей до медичного страхування, адже до сьогодні воно асоціювалося з чимось консервативним і не гнучким. Наша мета зробити медичне страхування приємною здоровою звичкою, яка покращує життя”, — говорить маркетинг-директор компанії “Альфа Страхування” Анатолій Савін.

Запропонували та реалізували креативну ідею команда агенції “Невгамовні”.

“Перед тим, як почати працювати над брифом, ми ознайомились з усіма наявними полісами “Альфа Страхування”, говорили зі службою підтримки та зрозуміли: для того, щоб пояснити складний продукт, необхідно знайти максимально прості слова. Щоб донести ідею до споживачів не просто словами “турбота” та шаблонними ведмедиками з парасольками, ми подивилися глибше. Під час штормінгу ми думали над питанням “Чому страхуюсь?” і відповідь прийшла сама собою — “бо себе люблю”. Так народилися сюжети, де герої проявляють любов, турботу, інтерес до себе, що додає головний “гачок”, який чіпляє погляди. Вже після реалізації ідей ми прочитали, що шлюб із собою — це світова практика. Тож любити себе — це природно, корисно, а з медичним полісом ще й безпечно”, — говорять “Невгамовні”.

 video
За матеріалами прес-релізу
Обговорити з іншими читачами:
Погода