Ролики вже запустили на найбільшому рекламному екрані Європи і на телебаченні. А українці активно донатять, просто купуючи чікенбургери в KFC.
Разом з фондом “Маша”, який займається підтримкою жінок та дітей, котрі постраждали від війни, KFC запустили спільний соціальний проєкт. З кожного чікенбургера мережа фаст-фудів передає 5 грн у фонд, щоб допомогти мамам та дітям. Розробкою соціальної кампанії займалась українська креативна агенція idealers.
Українські креативники представили затверджений результат, а саме це – outdoor та indoor прояви: відеоролики на телебаченні; відеоролики для діджиталу; радіоролик, key visuals та SMM-стратегія соціальної кампанії.
Разом з фондом “Маша”, який займається підтримкою жінок та дітей, котрі постраждали від війни, KFC запустили спільний соціальний проєкт. З кожного чікенбургера мережа фаст-фудів передає 5 грн у фонд, щоб допомогти мамам та дітям. Розробкою соціальної кампанії займалась українська креативна агенція idealers.
Українські креативники представили затверджений результат, а саме це – outdoor та indoor прояви: відеоролики на телебаченні; відеоролики для діджиталу; радіоролик, key visuals та SMM-стратегія соціальної кампанії.
video
video
video
video
video
Команда проєкту:
CEO - Вадим Гордєєв
Creative director - Олег Свищ
Strategist - Роман Зотов
Designer - Анна Кошина
Copywriter - Володимир Олещенко
Продакшн:
dir Сашко Святський
dop Михайло Сухомлін
production designer Марія Хомякова
costume designer Ксенія Одінцова
make-up Аліна Герасимчук
gaffer Денис Шуст
1stAD Гаяне Дз
producer Олександр Бородін
executive producer Тетяна Павлюк
CEO - Вадим Гордєєв
Creative director - Олег Свищ
Strategist - Роман Зотов
Designer - Анна Кошина
Copywriter - Володимир Олещенко
Продакшн:
dir Сашко Святський
dop Михайло Сухомлін
production designer Марія Хомякова
costume designer Ксенія Одінцова
make-up Аліна Герасимчук
gaffer Денис Шуст
1stAD Гаяне Дз
producer Олександр Бородін
executive producer Тетяна Павлюк
За матеріалами пресрелізу