Українська агенція idealers розробила соціальну кампанію 360 для KFC та фонду “Маша”

Агенція креативного маркетингу idealers розробила та запустила масштабну соціальну кампанію для KFC та фонду “Маша”.

Коментарі 965
Ролики вже запустили на найбільшому рекламному екрані Європи і на телебаченні. А українці активно донатять, просто купуючи чікенбургери в KFC.

Разом з фондом “Маша”, який займається підтримкою жінок та дітей, котрі постраждали від війни, KFC запустили спільний соціальний проєкт. З кожного чікенбургера мережа фаст-фудів передає 5 грн у фонд, щоб допомогти мамам та дітям. Розробкою соціальної кампанії займалась українська креативна агенція idealers.

Українські креативники представили затверджений результат, а саме це – outdoor та indoor прояви: відеоролики на телебаченні; відеоролики для діджиталу; радіоролик, key visuals та SMM-стратегія соціальної кампанії.
 video
 video
 video
 video
 video
Команда проєкту:

CEO - Вадим Гордєєв
Creative director - Олег Свищ
Strategist - Роман Зотов
Designer - Анна Кошина
Copywriter - Володимир Олещенко

Продакшн:

dir Сашко Святський
dop Михайло Сухомлін
production designer Марія Хомякова
costume designer Ксенія Одінцова
make-up Аліна Герасимчук
gaffer Денис Шуст
1stAD Гаяне Дз
producer Олександр Бородін
executive producer Тетяна Павлюк

За матеріалами пресрелізу 
Обговорити з іншими читачами:
Погода