Проєкт для Viber — це перший подібний кейс, коли українська агенція працює над ребрендингом додатка з присутністю в 190+ країнах та аудиторією понад 1 мільярд користувачів. Співпраця Taktika та Viber розпочалася з українського офісу месенджера. В результаті відкритого тендеру, який проводив head-офіс в Ізраїлі українська агенція отримала замовлення на глобальний ребрендинг.
Останні кілька років команда Viber активно працювала над низкою AR та fintech нововведень, які мають змінити та покращити взаємодію людей з месенджером. На тлі цього старий брендинг продовжував втрачати актуальність, а візуальний стиль компанії ставав нефункціональним.
«Ідея нової айдентики з'явилася з самого продукту: Viber побудований на обміні повідомленнями, тож ми вирішили взяти за основу візуальної системи фірмовий бабл всіх повідомлень в месенджері. Цей простий патерн дозволив нам побудувати гнучку дизайн-систему під всі випадки, які виникають в команди Viber», — зазначає кофаундер агенції Ілля Почкун.
Команда Viber вже втілює запропоновані ідеї, зокрема на офіційних сторінках в Instagram та Facebook, а також в промоматеріалах. В планах на найближчий рік — перевести всі департаменти та регіональні офіси на роботу з новою айдентикою.