Агенція «ВАРТО» забезпечуватиме інформаційну підтримку розробки та впровадження стратегії розвитку міста Маріуполь в період 2021–2030 рр. і залучатиме його жителів до стратегічного планування. Наше завдання – показати, що до створення майбутнього може приєднатися кожен небайдужий громадянин. Мультиканальна кампанія охоплюватиме мікс інструментів, зокрема роботу з міськими та національними ЗМІ, унікальну онлайн-платформу, веб-сайти та соціальні мережі.
Олександр Рябий, маріупольський регіональний директор проєкту USAID «Демократичне врядування у Східній Україні», наголошує на важливості такої співпраці, оскільки це допоможе громаді міста Маріуполь і міській раді розробити якісну й сучасну стратегію розвитку.
«Для "ВАРТО" участь у цій ініціативі – не лише новий і цікавий проєкт, а й внесок у розвиток місцевого самоврядування. Розкривши потенціал Маріуполя за допомогою інструментів маркетингу та PR, ми зможемо досягти поліпшення комунікації між суспільством і владою міста, підвищити рівень довіри й партнерства між учасниками процесу розвитку міста, підвищити залученість громадян, тим самим розвиваючи місцеве самоврядування України», – додає Наталія Холод, засновниця агенції комунікацій «ВАРТО».
За матеріалами прес-релізу