Українська дизайнерка Roussin та корпорація «Біосфера» створили колекцію сумок із переробленого поліетилену

Колекція була презентована на Ukrainian Fashion Week під час показу бренду дизайнера

Коментарі 1839

Українська дизайнерка бренду ROUSSIN та корпорація «Біосфера» створили лімітовану колекцію сумок із переробленого поліетилену, який використовується для виробництва пакетів для сміття. Презентація сумок відбулася в межах показу нової колекції «ROUSS IN» і стала завершальним перфомансом першого дня Ukrainian Fashion Week #noseasonsept2021. 

Мета спільного проєкту – привернути увагу до свідомого використання ресурсів як у промисловості, так і у світі fashion. Адже і корпорація, і дизайнерка бренду сповідують філософію відповідального поводження з ресурсами.

У співпраці було створено 6 варіацій сумок: три з яких – у трендових кольорах 2021-2022 та ще три моделі – омаж відомим брендам. Для їх виробництва було виготовлено 100 м плівки із рециклінгових гранул, які виробляються на заводі Polygreen, де щомісяця 860 т поліетилену перетворюється у корисний ресурс. Щодня із переробленої гранули на одному із заводів корпорації виробляються пакети для сміття «Фрекен БОК».

Окрім цього, у просторі Мистецького Арсеналу під час проведення тижня української моди корпорація «Біосфера» створила 5 образів повністю із чистої екологічної сировини, яку використовують для виробництва вологих серветок, миючих губок, пакетів тощо. 

Варто зазначити, що це не перша співпраця бренду ROUSSIN та корпорації «Біосфера». У вересні 2020 року, під час Ukrainian Fashion Week 2020 дизайнер Софія Русинович презентувала свою sustainable fashion колекцію, при створенні якої використала продукцію компанії з перероблених матеріалів. Проєкт ілюстрував концепцію рециклінгу: використаний поліетилен перероблюється на вторинні гранули, з цих гранул створюють нові пакети, а завдяки творчим рішенням Софії, браковані матеріали з виробництва перетворюються на колекцію одягу. А також рециклінговий завод Polygreen став локацією для зйомки нового fashion-проєкту від бренду ROUSSIN «Сміття – невичерпний цінний ресурс майбутнього», в якому акцентує увагу на роль відходів у житті людства.

За матеріалами прес-релізу
Обговорити з іншими читачами:
Погода