Українська мережа супермаркетів «Рукавичка» представляє власну торгову марку «То є Просто»

Креативне агентство mirrolab розробило дизайн логотипу та пакування, що передало особливість ТМ «То є Просто».

Комментарии 1033

«То є Просто» — власна торгова марка української мережі супермаркетів «Рукавичка».

Лінійка складається з товарів першої необхідності в дешевому сегменті, за доступною ціною.

Перед агентством стояло завдання створити дизайн пакування, який буде зрозумілий цільовій аудиторії, передавати особливість ТМ та легко адаптовуватись під різні продукти та типи пакування.

Цільова аудиторія «То є Просто»: пенсіонери, студенти та люди з обмеженим бюджетом, що звертають увагу на знижки, акційні пропозиції, маркери з характерними кольорами та символами. Це і використало агентство mirrolab для ідеї лого. В основі логотипу лежить графічний елемент «%», утворений з літер «О» та «Є».

Ідею доступності продовжили ще й в дизайні самого пакування — зробили його максимально простим, використали лише білий колір, залишили акцент на назві продукту.

Загальний дизайн пакування має пряму асоціацію з економією, проте його не соромно класти в кошик.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie