Тому героями паковань стали жителі Канівського заповідника, а саме червонокнижні види — лелека чорний, орлан-білохвіст, ковила дніпровська, цибуля ведмежа, латаття біле та ще понад 10 рослинних угруповань, які потребують охорони. Їх стилізували, надихаючись творчістю Марії Примаченко, яка також надихалась природою України.
У Grape вірять, що нові паковання сиру не лише прикрасять полиці магазинів та підкреслять натуральне походження сиру, але й розкажуть про види, що потребують охорони, про мальовничий край, де ті оселилися, та спонукатимуть споживачів дбайливіше ставитися до природи та її мешканців.
Клієнт
Клуб Сиру
Директор з маркетингу — Олег Кіндер
Бренд-менеджерка — Олена Чала
Бренд-менеджерка — Олена Лихвар
Агентство
CEO – Юрій Гладкий
Креативна директорка – Оксана Деньга
Старша дизайнерка, артдирекшен – Ольга Чарук
Дизайнер – Ігор Ганевський
Копірайтерки – Ольга Ткачук, Олена Тищук
Технічний редактор – Ольга Казакова
Менеджмент – Ольга Бояндіна, Ольга Довженко