Український бренд окулярів Casta створив нову колекцію

А рекламна агенція Bart and Fink допомогла про неї красиво розповісти.

Коментарі 1063

Розповідати про фешн рітейлера та його нову колекцію, без сумніву, треба красиво. Але при цьому добре не забувати й про контекст, у якому зараз всі ми знаходимось. 

Тож, агенція Bart and Fink подумала, подумала і назвала нову колекцію “Подумки”. Заздалегідь вибачаємось, за такий невибагливий каламбур. 

Просто річ у тому, що подумки – це стан, у який ми зараз всі занурені. Ми концентруємось на собі, на своїх почуттях, думках. Думки наповнюють нас, дарують надію, мрію, бентегу, силу та радість. 

Стан зануреності у себе агенція відтворила у фото- і відео-контенті. Всі моделі спокійні, роздумливі, занурені у себе, сконцентровані на персональному, внутрішньому, а не на об’єктиві камери. 

Короткі відео фрагменти, нагадують ожилі фотографії, у яких компактно розмістились герої разом із своїми міркуваннями. 

Окрім відзнятого матеріалу, у Instagram стрічці Casta можна зустріти короткі матеріал-листівки, присвячені українській культурі. 

Ці маленькі вкраплення минулого, нашої спадщини, ще один привід для подумок, заглиблення у роздуми про давнє, теперішнє і майбутнє.

casta.eyewear

Віолета Тітаренко — маркетинг директор

Дариночка Грига — бренд менеджер

Дмитро Пигида — керівник діджитал відділу 

Bart and Fink 

Олег Томін — засновник, креативний директор

Катя Чанишева — креативний директор

Ната Кучерова — менеджер проектів

Юля Драганова —дизайнер

UM Ukraine - медійна агенція 

Client Service & Planning Director - Юлія Доля

Account Director - Вікторія Назаренко

Digital media planner - Олександр Костяний

PPC manager - Андрій Безпечний

За матеріалами пресрелізу 

Обговорити з іншими читачами:
Погода