Розповідати про фешн рітейлера та його нову колекцію, без сумніву, треба красиво. Але при цьому добре не забувати й про контекст, у якому зараз всі ми знаходимось.
Тож, агенція Bart and Fink подумала, подумала і назвала нову колекцію “Подумки”. Заздалегідь вибачаємось, за такий невибагливий каламбур.
Просто річ у тому, що подумки – це стан, у який ми зараз всі занурені. Ми концентруємось на собі, на своїх почуттях, думках. Думки наповнюють нас, дарують надію, мрію, бентегу, силу та радість.
Стан зануреності у себе агенція відтворила у фото- і відео-контенті. Всі моделі спокійні, роздумливі, занурені у себе, сконцентровані на персональному, внутрішньому, а не на об’єктиві камери.
Короткі відео фрагменти, нагадують ожилі фотографії, у яких компактно розмістились герої разом із своїми міркуваннями.
Окрім відзнятого матеріалу, у Instagram стрічці Casta можна зустріти короткі матеріал-листівки, присвячені українській культурі.
Ці маленькі вкраплення минулого, нашої спадщини, ще один привід для подумок, заглиблення у роздуми про давнє, теперішнє і майбутнє.
casta.eyewear
Віолета Тітаренко — маркетинг директор
Дариночка Грига — бренд менеджер
Дмитро Пигида — керівник діджитал відділу
Bart and Fink
Олег Томін — засновник, креативний директор
Катя Чанишева — креативний директор
Ната Кучерова — менеджер проектів
Юля Драганова —дизайнер
UM Ukraine - медійна агенція
Client Service & Planning Director - Юлія Доля
Account Director - Вікторія Назаренко
Digital media planner - Олександр Костяний
PPC manager - Андрій Безпечний
За матеріалами пресрелізу