Український креатив для казахстанського фінтеку

SHOTS розробила нове позиціювання, бренд-стратегію та креативну платформу для фінтекгіганта Jusan, однієї з найвпливовіших бізнес-корпорацій Казахстану

Коментарі 2016

Jusan – це банк, а ще маркетплейс, інвестиційний хаб і навіть мобільний оператор. До того ж компанія вкладається в соціальні ініціативи: підтримує найкращі навчальні заклади країни та здійснює важливі трансформаційні проєкти, підвищує рівень освіченості та фінансової грамотності громадян.

Команда об’єднала численні продукти корпорації у зручні та зрозумілі напрями під єдиною бренд-парасолею. У новому позиціюванні полишили набридлий банківський антураж, натомість змістили акцент на соціальний імпакт і актуалізацію продуктів компанії в повсякденному житті клієнтів. Відтепер Jusan – це бренд, що створює та надає інструменти для розвитку й реалізації сучасного казахстанця. За словами команди проєкту, бренд має підтримувати, надихати та мотивувати людей.

«У межах нового позиціювання ми розробили й першу кампанію. Вона про кредити – доволі продуктова, з акцентом на підприємців, та в ній уже явно відчувається голос бренду. Ролик – це ціла історія про амбіції та самореалізацію, конвертована в 30 секунд. А ще тут ми нормально заморочилися із крафтом і власноруч зрежисували», – каже співвласник агенції SHOTS Петро Стороженко.

 Jusan // credit
За матеріалами прес-релізу. 
Обговорити з іншими читачами:
Погода