Мета проекту – нагадати українцям про легендарного співвітчизника та дати житомирянам брендинг міста у вільне користування. Кожен охочий може використовувати бренд для прославляння Житомира на весь світ.
Звідки ідея
“Декілька років мене турбувало, що людина, яка народилась в Житомирі і першою відкрила людству космос, залишається майже непомітною. І наш житомирський музей космонавтики не дуже популярний, хоча має гарну унікальну колекцію.
Тому я вирішив запропонувати нові асоціації з містом. Та цей проект не тільки про логотип і айдентику. Цей проект про мрійників, і про то що все можливо. Навіть якщо ти народився в Житомирі.” - розповідає історію проекту автор Кирило Онацький.
Українська Кремнієва долина
Мало хто помітив, що житомирська панчішна фабрика перестала існувати. І житомирських шкарпеток вже скоро не буде. Тому саме час знайти для житомирян новий символ і рухатись далі.
“Я бачу що Житомир цілком може стати українською кремнівою долиною: поруч зі столицею, тихий, дуже зелений і з дешевою орендою. Що ще потрібно айтішніку. Вже маю друзів з Соледару що після життя в Києві, Львові і Франківську вибрали Житомир. А це - показник” - коментує Кирило.
Сергій Корольов прожив цікаве та складне життя: пройшов сталінські табори де мало не загинув, однак потім став головним конструктором радянського союзу і першим в світі запустив людину в космос. Це приклад про боротьбу, мрії і прагнення до життя. А добро завжди перемагає зло.
Далі в планах команди проекту росширювати ідею: запускати локальне медіа, радіо і обʼєднувати людей навколо ідеї творчості і створення речей, що змінюють світ.
За метеріалами пресрелізу