Український маркетинг-форум оголошує програму свого Першого маркетингового онлайн-шоу

Лихо не без добра. Через всім відомі обставини у 2020 році Український маркетинг-форум реалізує новий формат – маркетингове онлайн-шоу.

Комментарии 1105

Оргкомітет 13 Українського маркетинг-форуму оголошує оновлену програму події. Зокрема, у ній приділено увагу темам, що допоможуть маркетинговим командам і бізнесам адаптуватися до нових викликів та реалій.

  • «Тільки вперед! Краш-тест стратегії». Андрій Федорів, засновник компанії FEDORIV Group
  • «Як зустріти шторм?». В’ячеслав Климов, співвласник «Нова Пошта»
  • «Як бренду не розгубитися у божевільні часи». Павло Вржещ, співзасновник креативного агентства Banda Agency
  • «Враження як майбутнє маркетингу». Ярослава Гресь, партнер Gres Todorchuk
  • «Що повинен робити маркетинг, щоб компанія вийшла з кризи конкурентоспроможною і ефективною». Ігор Гут, співзасновник шведського проекту DYB | Develop Your Business, системний дослідник бізнесу і конкуренції
  • «CMO сьогодні – Chief Motor Officer». Наталя Кошова, член Наглядової ради Comfy
  • «Як “Сільпо” дарує радість Гостям, створюючи яскраві враження». Катерина Огуряєва, директор з маркетингу «Сільпо»
  • «Що нас чекає там, де нас не чекають. Як SHERP підкоряв західні ринки». Ярослав Пригара, CEO Sherp International
  • «З локальної компанії в глобальну, або Як Kormotech 15 років йшов на ринок США». Ростислав Вовк, співвласник «Кормотех»
  • «Техніки і технології просування інноваційного продукту на 90 ринків. Кейс Ajax Systems». Валентин Гриценко, CMO Ajax Systems
  • «Про виклики для лідера та ідеї, які дозволяють рости в кризу». Василь Дмитрів, директор з маркетингу «ОККО»
  • «Змінюйся сам і змінюй інших. Трансформація команди маркетингу EVA». Анна Грішина, директор з маркетингу лінії магазинів EVA
  • «Лідерство на ринку: інновації як шлях розвитку бізнесу і вплив кризи». Дмитро Расновський, генеральний менеджер компанії Glovo в Україні
  • «Бренди на карантині. Нейромаркетингові інсайти». Катерина Ільченко, керівний партнер нейромаркетингового агентства Neuro-knowledge

Один із найочікуваніших форматів Першого маркетингового онлайн-шоу – talks. Галузеві дискусії будуть на такі теми:

  • Які СМО потрібні бізнесу сьогодні і завтра?
  • Чи може ребрендинг сьогодні драйвити зростання завтра?
  • Чи виробив карантин імунітет до споживання?
  • Marketing Now. Розбір стратегій в режимі реального часу
  • Нова реальність комунікацій: як правильно переживати кризи?
  • Рух у бік Sustainability – чи варто на це наважуватися зараз?
  • Майбутнє подієвої індустрії. Виклик прийнятий?

Joe MacLeod, засновник компанії andEnd, автор бестселера "Ends" (Лондон) проведе майстер-клас «The end. Як і навіщо створювати правильний досвід для завершення життєвого циклу клієнта».

Майстер-клас «Корпоративний ЗОЖ: як зміцнити здоров’я компанії» проведе Філіп Гузенюк, автор проекту «Щастя в діяльності» (Санкт-Петербург)

Повна ​​програма Українського маркетинг-форуму 2020 доступна за посиланням https://bit.ly/3gvuCGj.

В інтерактивному просторі 13-го УМФ кожен учасник безпосередньо візьме участь в обміні знаннями, ідеями та емоціями. Два активних дні, три ефірних потоки, 13 секцій, більше 80 яскравих спікерів, спілкування у професійній маркетинг-спільноті, розіграші, квести, майстер-класи, спеціальні “кабінети” і гучна вечірка live у віртуальній реальності ZMeet. Для технічного забезпечення події залучені телевізійні режисери, гейміфікатори, творці платформ і технічні фахівці.

Перше маркетингове онлайн-шоу відбудеться 3–4 червня 2020. Придбані квитки конвертуються у VIP-квитки нового шоу, на сайті форуму триває продаж квитків https://bit.ly/2M3FvRi.

Партнерами шоу стали Univest Advertising Production, “ФРІДОМ ФІНАНС УКРАЇНА”, razom communications, 42 Agency, StarLight Media, Rider.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода