Український телеринок пройшов дно коронакризи і почав відновлюватись

За підсумками минулого тижня, кількість брендів, які рекламуються на українському телебаченні, зросла на 21% порівняно з найбільш кризовим 19-м тижнем 2020 року. Зокрема, на 23-му тижні в ефір вийшли 153 бренди. Про це повідомив генеральний директор Ocean Media Андрій Партика.

Комментарии 1741

Таким чином, український телеринок пройшов дно коронакризи і почав відновлюватись.  Лідерами зростання після 19-го місяця стали рекламодавці з категорій Торгівля (+125%) та FMCG (+25%).

«Психологічний шок від коронакризи завершився, бізнес звикає діяти по-новому. Великі зміни сталися в управління компаніями, структурі продажів та доставки, роботі працівників в офісах. Ознакою цих змін також стало зростання теледивлення і, як наслідок, очікуване зростання попиту на телерекламу. Загалом, бізнес почав відновлюватись, - відзначає Андрій Партика. – Але в завершення шоку є й негативний бік. Є ризик, що люди почнуть менше берегтись. Я закликаю всіх продовжувати дотримуватись вимог карантину. Це буде запорукою остаточного виходу з кризи як бізнесу, так і всього суспільства».

Надаємо, що на початку червня Оcean Media оголосила про запровадження масштабної програми підтримки рекламодавців у літній період.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода