Таким чином, український телеринок пройшов дно коронакризи і почав відновлюватись. Лідерами зростання після 19-го місяця стали рекламодавці з категорій Торгівля (+125%) та FMCG (+25%).
«Психологічний шок від коронакризи завершився, бізнес звикає діяти по-новому. Великі зміни сталися в управління компаніями, структурі продажів та доставки, роботі працівників в офісах. Ознакою цих змін також стало зростання теледивлення і, як наслідок, очікуване зростання попиту на телерекламу. Загалом, бізнес почав відновлюватись, - відзначає Андрій Партика. – Але в завершення шоку є й негативний бік. Є ризик, що люди почнуть менше берегтись. Я закликаю всіх продовжувати дотримуватись вимог карантину. Це буде запорукою остаточного виходу з кризи як бізнесу, так і всього суспільства».
Надаємо, що на початку червня Оcean Media оголосила про запровадження масштабної програми підтримки рекламодавців у літній період.