Українська агенція Lazarev.agency отримала Red Dot

Відразу 5 кейсів української дизайн-агенції діджитал продуктів Lazarev.agency отримали свої червоні крапки в категорії “Бренди та Комунікаційний дизайн”.

Коментарі 1384

Red Dot Design Award — одна з найпрестижніших світових дизайн премій, яку вручають за видатну якість і особливі досягнення в дизайні. Свого часу її отримали  такі світові компанії, як Apple, Google, Sony, та Xiaomi. А цьогоріч за своїми червоними крапками на урочисту церемонію у Берліні, що відбулась 28 жовтня 2022 року, поїхала команда Lazarev.agency.

“Я пишаюся тим, що проєкти українських агенцій можуть не тільки позмагатися з міжнародними кейсами, а й збирають статуетки одна за одною. Цей рік є показовим у всіх сферах, ми всі стали сильнішими і більш впевненими у своїх силах. Вірю, що в наступному році, ми побачимо ще більше українських кейсів з червоними крапками”, — коментує Кирило Лазарєв, засновник Lazarev.agency.

Нагороди присудили таким проєктам:

  • Динамічний вебсайт для Inertia Wheels MAX by NODO отримав нагороду у підкатегорії “Корпоративні та Бізнес Вебсайти”.

Inertia Wheels MAX — прорив у сучасному кінематографі, це перша бездротова система керування відеокамерою з інерційними колесами. У динамічному промо сайті використані 3D моделі продукту, які показують кожну деталь коліс і дозволяють відчути інноваційність продукту навіть через екран.

 video

“У роботі над проєктом ми доклали усіх зусиль, щоб підкреслити інноваційність продукту нестандартними дизайн-рішеннями, при цьому не перемудривши з акцентами. Завдяки експертизі і злагодженості команди нам вдалося втілити сайт, який викликав фурор на презентації продукту. Пишаємось!”, — Лєра Маширо, проджект-менеджерка.

  • Редизайн сайту 11Sight від американської SaaS компанії отримав нагороду у підкатегорії “Корпоративні та Бізнес Вебсайти”.

11Sight — маркетингова та сейлз платформа, яка дозволяє ініціювати відеодзвінки між потенційними клієнтами та представниками компаній в один клік. Вебсайт для 11Sight — це поєднання сторітелінгу, технічного контенту та анімації, яке показує інноваційну природу продукту.

 video

“Основним викликом було переосмислення можливостей платформи і створення нового бачення її функціоналу, щоб донести цінність продукту для бізнесу“, — Володимир Хлюпін, UX дослідник.

“Над проєктом команда працювала навіть 31 грудня та 1 січня. І не тому, що не було вихідних, а просто для того, щоб зробити ВОГОНЬ. Реліз проєкту пройшов чітко в зазначений час і дату. Клієнт був у захваті, бо отримав навіть більше, ніж очікував. Нам вдалося досягти Wow-ефекту!”, — Констянтин Потапов, проджект менеджер.

  • Дизайн інтерфейсу Vessel Finance для данського замовника Boel IT нагородили у підкатегорії “Фінансові застосунки”.

Vessel Finance — вузькоспеціалізоване програмне забезпечення для моделювання суднових інвестицій. Команда Lazarev.agency візуалізувала складні фінансові дані на зрозумілому інтерфейсі, а також спростила процеси заповнення параметрів і розрахунки капітальних витрат.

“Основна складність проєкту полягала в тому, що попередня версія базувалась на табличних розрахунках, великої кількості не структурованої інформації та повної відсутності візуальної частини. Наш дизайн вийшов легким, сучасним та мінімалістичним, в якому поєдналась велика кількість даних та інтерактивність. На всіх кроках користувача супроводжує макет корабля, який змінюється в залежності від даних, та дає можливість користувачу ще більше зануритись в процес”, — Олександр Кошицький, Design Lead.

  • UkrainianPower — це шоукейс незалежних українських креативних агенцій, що  отримав нагороду в підкатегорії “Колаборативні платформи, Вебсайти”.

“В основу контент-стратегії та дизайну ми заклали емоційний сторітелінг. Тому сайт встановлює тісний зв’язок з міжнародною спільнотою на емоційному рівні та спонукає їх до партнерства з українськими агенціями”, — Олександр Кошицький, Design Lead.

 video
  • Власний сайт агенції відзначили у підкатегорії “Корпоративні та Бізнес Вебсайти”.

“У нас було завдання зробити крутий сторітелінг, щоб заохочував користувачів дочитати до кінця, але й не перетягував увагу з кейсів агенції. Завдяки інтерактивному моушн-дизайну нам вдалося нам вдалося об’єднати всі сторінки сайту спільною тематикою. Сітка з закріпленою кнопкою добре направляє увагу, а універсальна типографіка, сподіваюсь, ще довго протримається актуальною”, — Аня Дем’яненко, Design Lead.

 video

Нагадаємо, що сайт агенції Lazarev.agency окрім Red Dot зібрав ще 4 відзнаки міжнародного масштабу — платинова нагорода на Hermes Creative Awards, номінація від The Drum Design Awards, премія за майстерність від Сommunicator Awards та перемога у Webby.

За матеріалами пресрелізу
Обговорити з іншими читачами:
Погода