Мережа АЗК SOCAR зібрала дані про товари та сервіси, які користувались популярністю серед автомобілістів України під час пандемії. Дослідження показали, що вподобання в їжі залишились такими ж, як і до карантину — кава з круасаном зранку або протягом дня є улюбленим способом збадьоритись для українців. Перше місце, традиційно, посіла кава Американо об'ємом 200 мл. Одразу за нею — круасан з шоколадною начинкою. За ними в топі продуктів за популярністю йде вже більш поживна страва — донер кебаб з телятиною у лаваші з йогуртовим соусом.
Також не значно, але збільшилися продажі органічних продуктів, що ймовірно свідчить про те, що клієнти стали більше піклуватися про своє здоров'я.
У зв'язку з епідемією автомобілісти почали більше користуватися діджитал сервісами, основним способом розрахунку стали безконтактні оплати. За даними SOCAR активність користувачів в мобільному додатку зросла майже в 10 разів в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Зокрема, оплата через сервіс SOCAR PAY, який дозволяє розраховуватись за паливо, не виходячи з автомобіля, збільшилась у 3 рази. Це особливо зручно, адже додаток SOCAR level, в який інтегрована дана функція, підтримує усі банківські картки, емітовані в Україні, а також з його допомогою можна розраховуватися в торгових точках мережі, прокладати маршрут до найближчої АЗК SOCAR і дізнаватися повну інформацію про послуги. Також цікаво, що клієнти SOCAR надають перевагу iPhone. 81% користувачів використовують саме ці пристрої, коли заходять в додаток level, і лише 19% дісталися Android-пристроям.
“У зв'язку з пандемією ми посилили захист на наших АЗК та продовжуємо дотримуватися усіх необхідних заходів, щоб гості й персонал відчували себе у безпеці. Для нас це пріоритет №1. Незважаючи на карантинні обмеження, співробітники заправок намагаються забезпечити максимальний комфорт при обслуговуванні клієнтів. Крім цього, ми в SOCAR зосередились на нових функціях, які зменшують особистий контакт між клієнтами та персоналом, як, наприклад, функція передзамовлення у Buta-маркеті” — коментує директор мережі АЗК SOCAR Ігор Орлов.
Цікаво, що у перші два тижні карантину зріс попит на гумові контрацептиви, але потім він знову зрівнявся з докарантинним періодом. Також попри пандемію, на початку літнього сезону популярністю у гостей АЗК SOCAR користуються товари для пікніка та дитячі іграшки.
За матеріалами прес-релізу