Бренд Smereka задумувався у компанії ALCOline задовго до війни, але активна розробка почалась весною 2022 року. Потрібна була ідея, яка поєднує первинне бачення продукту і відповідатиме сьогоденню, але залишиться релевантною і після після закінчення війни. Треба було знайти чесне розуміння перероджених українців, яке не буде повторювати вже сказане тисячу разів іншими.
Цільова нового бренду — молоді українці, які зараз стають дорослими і будуть визначати майбутнє України наступні 20 років. Фактично, це ви, хто читає цей реліз.
Перший інсайт — наші люди втомилися від пафосу та важкості. Це не означає, що такий тон не потрібен, просто люди завжди хочуть нового. А правильні речі, сказані нерелевантним способом, просто не будуть почуті.
Другий інсайт — у багатьох українців все ще тліє вогник меншовартості. Звичайно, це не те, що до війни, але все ж. А може наша доля як і була — тяжко працювати руками? А може ми так і залишилися для всього світу не до кінця зрозумілим народом, досі впізнаваним лише за любов'ю до вишиванок? Звичайно, це не так! Але ж ви знаєте, як у найтемніші часи виповзають найсумніші думки.
Тому ідея комунікації нового бренду Smereka — неіронічно перетворювати українців у самих себе. Для всіх, хто досі вважає себе стереотипними українцями, ми відкриваємо новий сенс цього сприйняття. Водночас ми говоримо про зміну ідентичності не просто без пафосу, а несподівано та гляньте самі як:
“Українці змінилися, але процес триває. І щоб це відбувалося постійно, важливо знаходити нові способи підтримки ідеї нашої трансформації. В цій кампанії ми працюємо з найглибшими стереотипами, які все ще сидять у підсвідомості — але робимо це легко та іронічно. Ми вважаємо, що більше брендів мають знаходити свій унікальний голос як Smereka, а не повторювати одне і те ж, у той самий спосіб”, — Сергій Михайлов, креативний директор Mich.
Проєкт реалізовано з командою PSB films. Режисер — Макс Ксьонда.
За матеріалами пресрелізу