Українці стали рідше переглядати новини

При цьому охоплення каналів-лідерів залишається майже без змін.

Коментарі 4525

Частка тих, хто читає або переглядає новини постійно, знизилась за останній тиждень на користь контакту декілька або 1 раз на день. За даними другої хвилі дослідження, 58% читають і переглядають новини постійно (-13% за тиждень), 30% – декілька разів на день (+8% за тиждень), 11% – 1 раз на день (+6% за тиждень), ще 1% не стежать за новинами.

При цьому охоплення каналів-лідерів залишається майже без змін.

Найпопулярнішими є телеграм-канали ЗСУ, офіційних інституцій (57%), за ними слідують Єдиний ТБ марафон (51%), місцеві групи в месенджерах (Telegam, Viber) дому, населеного пункту (47%) та соціальні мережі (Facebook тощо) (47%).

37% отримують інформацію з новинних телеграм-каналів (Україна Оперативна, Ukraine now тощо), 28% – з сайтів новинних видань, 12% – з радіо.

Опитування репрезентує міське населення України у віці 18-60 років за статтю, віком, типом населеного пункту, регіону. Обсяг вибірки 600 респондентів.

Метод: онлайн-опитування (проникнення інтернету в цій групі – 84%).

Квотна вибірка. Квоти за статтю, віком, регіоном, розміром населеного пункту.

Дата польових робіт: 12-13 березня 2022, 19-20 березня 2022.

Дослідження проведене за ініціативи та фінансування Kantar Україна.

Фото: https://depositphotos.com.

За матеріалами пресрелізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода