«Ми стримано поставились до новини про нагороду, а потім ще разів з 40 перечитали листа від організаторів, якщо чесно» — пише агенція.
Modern-Expo Group – міжнародна компанія, постачальник №1 комплексних рішень дляритейлу в Центральній і Східній Європі.
В нову айдентику закладено ідею ритейлу, як простору для людей, компаній та інновацій.
«В логотипі прибрали те зайве, що викликало технічні проблеми в роботі: дрібні шрифти, зайвий контраст у штрихах, тонкі лінії — все, що заважає логотипові жити на властивих йому носіях на зразок металу. Простими словами — знайшли правильну форму для суті» — пояснює дизайн-директор Madcats Вік Ватаманюк.
Нагороду вручать на офіційній церемонії 1 листопада у Берліні.
За матеріалами прес-релізу