«Укрпошта» затвердила новий Порядок розповсюдження періодичних видань за передплатою

Спільні зусилля УДППЗ «Укрпошта», ДП «Преса» та «Української асоціації видавців періодичної преси» дозволили зробити важливий крок у врегулюванні питання доставки преси в Україні.

Комментарии 2672

Наказом №100 Генеральний директор УДППЗ Укрпошта затвердив Порядок розповсюдження періодичних видань за передплатою, що був розроблений спільно з видавцями у 2014 році.

Це дуже важливий документ, проте не єдиний необхідний. Так, розробка цього Порядку була зумовлена тим, що діючі Правиладоставки преси за передплатою застаріли та потребують заміни. Проте ті Правила у свій час були затверджені спільним наказом одразу трьох державних органів, відповідно і нові мають бути затверджені спільно. Такої готовності досі не було. Тому було прийнято проміжне рішення про ухвалення принаймні Порядку на рівні Наказу УДППЗ «Укрпошта».

Для координації дій, розробки процедури та здійснення подальших необхідних кроків 26 лютого 2015 року в Держкомтелерадіо була проведена нарада, в якій взяли участь представники УДППЗ «Укрпошта», Державної реєстраційної служби України, Всеукраїнського благодійного фонду «Журналістська ініціатива», а також керівники ДП «Преса», Української асоціації видавців періодичної преси (УАВПП) та Асоціації незалежних регіональних видавців України. Учасники обговорення дійшли згоди щодо необхідності оновлення Правил розповсюдження періодичних друкованих видань саме у форматі міжвідомчого документу. Адже це єдиний нормативний документ, яким регламентуються відносини зацікавлених сторін у процесі як оформлення передплати, так і здійснення доставки періодичних друкованих видань (між видавцем та розповсюджувачем періодичних видань, розповсюджувачем та передплатником). Представники Держкомтелерадіо зазначили, що визнання наказу таким, що втратив чинність, без одночасного затвердження нових правил переплати періодичних друкованих видань на території України загрожує виконанню соціальних зобов’язань держави в частині гарантування населенню доступу до інформації в регіонах та може призвести до: неврегульованості на законодавчому рівні відповідних суспільних відносин, зриву передплатної кампанії, скорочення накладів видань, погіршення якості доставки преси.

Тому наступним кроком має стати ухвалення документу що надасть Порядку розповсюдження періодичних видань за передплатою статусу нормативного документу.

Порядок доставки преси за передплатою, затверджений Наказом №100 УДППЗ «Укрпошта», який регулює такі питання як строки, порядок доставки преси, приблизний/орієнтовний договір про доставку, можна завантажити на сайті УАВПП.


За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода