У квітні 2020 року компанія Укртелеком почала розповідати про себе на основі нової креативної платформи «Будь ким завгодно». Основна ідея комунікації — це можливості, навички та професії, які відкриваються перед людьми завдяки доступу до Інтернету.
Щоб доступно донести ідею, в MAKE SENSE розробили та запустилии серію рекламних роликів про королеву, винахідника та тренерку з фітнесу. Герої відео — звичайні люди, які вирішили стати блогерами. Вони, як завжди, ведуть прямий ефір, діляться своїми хобі та навичками, коли раптом щось іде не за планом.
«Проводячи фокус групи, ми виявили універсальну потребу людей у нових активностях, реалізації себе та спілкуванні. Звідси і народилася концепція, в якій з Інтернетом ти можеш стати ким завгодно та опанувати що завгодно: замаринувати м’ясо, зробити тюнінг авто, накачати прес за 7 днів чи навчити кота циркових трюків», — коментує креативний директор агенції MAKE SENSE, Кирило Васютін.
«Стратегію розробили ще до будь-якої згадки про карантин. Як ми тепер бачимо, ідея була дуже на часі. Команда MAKE SENSE віднайшла непокриту потребу людей в спілкуванні та самореалізації та втілили її в креативі», — ділиться директорка із маркетингу Укртелеком Огородник Анастасія.
Над стратегією та роликами працювали:
Замовник: Укртелеком
Директорка з маркетингу — Огородник Анастасія
Керівниця відділу маркетингових комунікацій — Зігаєва Ольга
Бренд-менеджерка — Решетняк Вікторія
Агентство: MAKE SENSE
Креативний директор — Васютін Кирило
Копірайтер — Сергій Караванець
Аккаунт-менеджерка — Шершньова Катерина
Дизайнер — Сердюк Сергій
Продакшн: Yanych Media
Режисер —Веркулич Роман
Оператор-постановник — Симонов Владислав
Продюсер — Янченко Владислав
Виконавча продюсерка — Федорова Анастасія
Художник-постановник — Зюзін Гліб
Гафер — Іоркін Андрій
Грим/Стиль — Мілованова Олена
Кастинг — Мицай Катя
Колорист — Заволокін Олексій
Звук/Музика — Бурміцький Олександр
За матеріалами прес-релізу