Університет економіки всього — ребрендинг КНЕУ від Grape

Агентство креативних рішень Grape створило нову айдентику для КНЕУ

Комментарии 871

Київський національний економічний університет імені В. Гетьмана — найбільший навчальний економічний заклад України. У стінах саме цього університету засновані більшість напрямків маркетингу в Україні. Виш дає студентам багато практики і створює можливості для роботи/стажування у великих компаніях. Проте, як і більшість державних вищих навчальних закладів, сучасне покоління абітурієнтів сприймає КНЕУ як щось застаріле й недостатньо прогресивне.

У КНЕУ розуміли: нові студенти прагнуть вивчати нову економіку. Хочуть мати актуальні знання і справжній досвід і отримувати їх від авторитетів бізнес-світу. Для них важливо знати, як все працює зсередини, де отримані навички можна застосувати. Книжки, видані 30 років тому і викладачі, які знають теорію, але не мають власного бізнесу — студентів більше не цікавлять.

Щоб не виглядати олдскульними динозаврами університет вирішив змінити позиціонування і бренд. Але з чого почати? З опитування! Так університет і агентство дізналися, що студенти, випускники КНЕУ і люди старшого покоління вважають навчальний заклад найкращим економічним вишем України, цінують його авторитет і престиж. Grape лишалося лише озвучити вголос те, про що і так думали всі: КНЕУ — головний економічний виш країни. Таким стало нове позиціонування університету.

А потім виникла Big idea бренду:

КНЕУ. Університет економіки всього

Економіка оточує нас кожної хвилини життя і ми всі у ній живемо. На її основі побудовані всі процеси і взаємовідносини в суспільстві. Бізнес, культура, урбаністика, екологія — все це теж про економіку. І в КНЕУ вчать усім її напрямкам і проявам.

 «Оновлений бренд КНЕУ як продукт агенції багато в чому перевершив наші очікування, оскільки має не тільки креативну форму, а й нові сенси, — поділився Дмитро Григорович Лук'яненко, ректор університету і розповів про майбутні плани: — Приватні бізнес-школи в Україні слабко масштабовані, орієнтовані лише на окремі сегменти і заможних клієнтів. Більш цікава конкуренція зароджується між освітою з повним дипломом і освітою без дипломів, як правило у вигляді короткотермінових онлайнових тренінгів. У дистанційній освіті взагалі все більше конкурують не університети чи бізнес школи, а платформи. Мережева інтеграція з ними [у майбутньому] і забезпечуватиме конкурентоспроможність [КНЕУ]».

Юрій Гладкий, СЕО Grape про навчання у КНЕУ і ребрендинг університету: «У 1998 р. я вступив до КНЕУ, щоб навчитися змінювати світ. Через 20 років я з командою агентства Grape вирішив допомогти моїй альма-матер трансформуватися для нового цифрового світу і глобальної економіки. За понад сотню років із КНЕУ вийшли десятки тисяч людей, які вчилися створювати нові сенси, продукти, ринки. Вони змінюють процеси в компаніях і будують конкурентну країну. Моя мета — дати КНЕУ нову конкурентну стратегію бренду в освіті, привабливу ідентичність, бажання бути причетним до змін і будувати спільноту лідерів для нової економіки».

Нова дизайн-система бренду

В основу оновленого знаку покладені колони головного корпусу: округлі опори з квадратною основою. Головна дизайнерка проєкту Євгенія Онищенко розповіла, що саме саме у них вона побачила візуальний образ КНЕУ — основу для знаку та системи в цілому. 6 колон — як 6 факультетів, і кожен факультет має власну підсистему зі своїми кольорами та патернами.

Тож логотип змінив форму і колір: літери КНЕУ мають пряму форму з округленими кутами і осучаснений зелений відтінок. Так, саме зелений, бо університет дуже прагнув зберегти цей колір: він присутній на студентській формі і дипломах кнеувців, що виставлені в експозиції музею університету. А ще зелений колір нерозривно пов’язаний із Києвом — старими листівками з краєвидами столиці та каштанами. Динамічна форма логотипу витягується вгору, як і колони університету. Спрощена нагадує позначки колон на карті.

Кожен із 6 факультетів також отримав свій знак та колірну палітру, довершуючи загальну дизайн-систему КНЕУ: 6 колон корпусу = 6 логотипів.

Логотип університету та знаки факультетів добре живуть на різних носіях.

Credits:

Grape:

СЕО — Юрій Гладкий

Акаунт-менеджер — Анна Вергай

Директор зі стратегії — Олена Головатюк

Сіньйор креатор — Наталія Цвєткова

Дизайнер — Євгенія Онищенко

Моушен-дизайнер — Андрій Любчик

Моушен-дизайнер — Віталій Кравчук

Креативний директор — Олексій Максименко

КНЕУ:

Ректор КНЕУ ім. Вадима Гетьмана — Дмитро Лук'яненко

Директор Центру суспільних та професійних комунікацій КНЕУ — Мирослава Яременко

Заступник декана факультету маркетингу — Олександр Дима


За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода