Uncreepy crypto: ребрендинг криптобіржі EXMO від banda

Вам все ще здається, що криптовалюта – це складно, і щоб у ній розібратися потрібно щонайменше 3 вищі освіти та рік практики? Насправді, цифрові активи не складніші за долар, вони поступово входять у побут нарівні зі звичайними грошима і будь-яка людина з легкістю може в них розібратися та використовувати.

Коментарі 2504

Одна з причин, чому криптовалюти здаються недоступними – те, що всі навколокриптові компанії зазвичай їх візуально відображають як щось дуже технологічне, холодне, недоступне.
Час ламати усталений стереотип.

Криптовалютна біржа EXMO оголосила про ребрендинг. Новий дизайн платформи весь про простоту, людяність та легкість входження у криптосвіт.

Що сталось

EXMO – одна з перших криптовалютних бірж на ринку, має офіси у Києві та Лондоні, успішно оперує з 2014 року і входить у 20-ку найкращих за рейтингом CryptoCompare. На EXMO щодня торгують 24 000+ трейдерів у 156 торгових парах, середній денний обсяг торгів – понад $200 млн. У біржі є власний токен EXMO Coin (EXM), а крім стандартних торгових операцій, пропонує OTC-трейдинг, маржинальну торгівлю, API, мобільний додаток.

На 2022 рік, попри все, у EXMO амбітні плани: біржа запускає стейкінг та криптошколу, отримує ліцензії для роботи в США, активно розвивається на європейських ринках, відкриває нові офіси в Польщі та Литві. А ще цього року біржа стала однією з двох у світі, де євро та долари можна виводити безпосередньо на карти Visa та Mastercard.

“За статистикою, в Україні в криптовалюту інвестують близько 13% населення, а в Польщі та Литві – не більше ніж 3%. Тобто, завдання команди – не лише заявити про себе на нових ринках, а й популяризувати криптовалюту загалом”,  – коментує Людмила Кривко, СМО EXMO.

Можна намагатися пояснювати словами, що крипта – це доступно, легко і навіть весело, але все одно забагато людей досі вагаються. Час змінюватись: правильна комунікація, дружній легкий стиль та теплі тони разом мають працювати на одне. Так виник запит на тотальне оновлення бренду EXMO.

Що змінилось і що лишилось

“У нас в EXMO завжди було і залишається бачення світу, в якому криптовалюту має кожен. Легко та без проблем. Від самого початку у платформи зручний і не перевантажений інтерфейс, у якому новачкові легко розібратися; ми вкладаємо багато коштів у велику команду підтримки, яка 24/7 вирішує будь-які питання клієнтів; також наразі ми працюємо над запуском безкоштовної криптошколи”, – каже СЕО EXMO Сергій Жданов.

Змінилося те, що тепер візія EXMO відображається у веселому яскравому стилі, який прийшов на зміну технологічному, пофарбованому у boring blue, як у всіх у фінансовому секторі.

Над новим стилем працювали разом з агентством banda. Так вийшла концепція “Uncreepy crypto”.

Uncreepy crypto саме про те, що крипта – це для всіх і про всіх. Крипта – це весело, це захоплююча подорож, а не якась незрозуміла видумка для гіків. Така репутація давно застаріла, адже є величезна кількість зручних платіжних засобів, гаманців та бірж, які роблять вхід в крипту надлегким. Варто трохи пірнути у тему, щоб швидко це зрозуміти.

Вся візуальна складова EXMO змінилась повністю, від фірмових кольорів до найдрібніших елементів дизайну. З‘явилися легко зчитуванні візуальні образи, що ніби намальовані від руки.

Такі ілюстрації символізують простоту купівлі та використання криптовалюти. Кожен може намалювати такий малюнок, і так само кожен може взяти і опанувати крипту. Нічого складного, просто спробуй.

І головне, змінився логотип. Хвиляста буква m в ньому відсилає до графіку криптовалют, одночасно символізуючи пружину, що дає імпульс до входження у світ цифрових активів. 

Новий логотип, як і весь оновлений стиль, вже можна побачити скрізь: на сайті EXMO, у додатку, у соцмережах.

Що далі

EXMO реалізувало новий дизайн 25 липня, і вже скоро можна буде говорити про перші відгуки та результати ребрендингу.

Часто можна почути , що майбутнє за криптовалютою. Насправді це майбутнє вже настало, і здається, що це важливо демонструвати всім людям, стираючи психологічний бар'єр перед входом у крипту і демонструючи легкість. Позиціювання через технології та кіберпанковість можна залишити у минулому десятилітті.

За матеріалами пресрелізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода