Унікальний крафт від ISD Group надає голос воді у проекті для «Моршинської»

«Голос води» — перша музична симфонія, створена природною водою та людьми. Експериментальний музичний проект діджитал креативної агенції ISD Group для ТМ «Моршинська».

Комментарии 1193

Це реклама на межі з мистецтвом та арт-колаборація мрії: проект об'єднав відомих музикантів Onuka, Katya Chilly, DakhaBrakha і саунд-продюсера The Maneken.


 video

В центрі проекту — природна вода, що створила життя на нашій планеті. Вона постає перед людьми як творець музики. Спеціально для цього ISD Group залучили музичних інженерів та дизайнерів, провели 2 місяці у майстерні та створили 6 унікальних музичних інструментів, які не потрібно контролювати вручну, на яких вода карпатських річок та водоспадів сама створює музику.

Референсів для інструментів просто не існувало. Тому довелося все створювати з нуля: методом спроб і помилок розробляти прототипи, тестувати, заново переробляти кожен інструмент.

Важливим викликом в проекті став запис звуку. Гірські річки дуже голосні, а особливо водоспади, тому команда звукорежисерів і звукооператорів боролася за кожен децибел. Спільні зусилля великої команди професіоналів допомогли симфонії відбутися.

 video

«Ідея проекту нас дуже вразила та здивувала, Це був суцільний експеримент з живою водою, в кінцевому результаті якого ми не були впевнені на 100% . Це навіть трохи лякало. Цей проект виключно природний, змістовний, творчий і високотехнологічний. Ми пишаємося ним.» — поділились емоціями бренд-команда «Моршинської» Ірина Лопот і Євгенія Михайленко.

Наталія Тачинська, креативний та арт директор проекту: «Велика радість створювати продукт рівня, в якому мистецтво і реклама настільки органічно переплітаються. Я вперше працювала з настільки небанальною і різноманітною командою: фахівці з гідродинаміки поруч з творцями музичних інструментів, інженери-технологи та звукорежисери, композитори та промислові дизайнери. А найкрутіше те, що, не дивлячись на дуже різний бекграунд, ідея не лише максимально всіх запалила, а й збагатилася новими сутностями в ході проекту».

Morshynska:

Marketing Director: Revika Natalia
Marketing Manager: Iryna Lopot
Brand Manager: Evgenia Mikhaylenko

Onuka
DakhaBrakha
Katya Chilly
Сomposer and Sound Producer: The Maneken

ISD Group:

Chief Creative Officer: Viktor Shkurba
Сreative Director, Аrt Director: Nataliya Tachinskaya
Strategy Director: Mikhael Traverse
Сreative Producer: Eugene Golovatenko
Copywriter: Yuliia Ovcharenko
Account Team: Dariia Andriushchenko, Tania Liubchenko
Design Team: Anna Shcherbinina, Katya Sotnichenko, Olga Varchenko, Diana Bondarenko, Nadia Lugovska
Media Analytics: Svetlana Taborskikh, Kate Alimova
Site Technical Direction & Development : Alexander Savin, Andrew Sergeev, Coderiver

Sound Recording, Instrument’s Craft: Movietone
Sound Engineer, Inventor: Dmitry Ganush
Sound Operators: Andrei Shakhadynets, Boris Zyuzin, Vsevolod Zolotko

Instrument’s Designers & Engineers: Hardride workshop
Industrial Designer, Engineer: Vova Cheremys
Designer of Musical Instruments: Mikhail Koshmak
Welding Master, Designer: Timur Volchenko
Hydrodynamic Engineer, Designer: Alexander Popko
Designers: Nikita Pryymenko,Alexey Ischuk

Video Production:

ESSE Production House
Director: Fabian Weber

Documentary Crew: The Trouble Tribe
Video Documentary DOP & Editing : Alex Stratienko
Photo: Vitaliy Yurasov, Ilya Maksymenko


sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода