Ціни на продукцію зростають, але вони все ще не покривають вищі витрати, тому маржа та обсяги отримують значні удари – тенденції, які, ймовірно, триватимуть до кінця року. Оголошуючи результати за другий квартал, компанія Unilever наполягала на тому, що «продовжуватиме інвестувати у здоров’я їх брендів», що є необхідною протидією тому, що більше споживачів вибирають недорогі товари власних брендів супермаркетів.
- Інвестиції в бренд підтримали базове зростання продажів Unilever на 9,4% у портфелі брендів понад 1 млрд євро.
- Продажі електронної комерції зараз становлять 14% обороту, порівняно з 6% у 2019 році.
- Зараз компанія покинула ринок чаю та шукає свою нову структуру, орієнтовану на категорії, щоб сприяти зростанню.
«Ми збільшили інвестиції в наші бренди. Ми точно рекламуємо більше: ми збільшили інвестиції в маркетинг бренду на 200 мільйонів євро в першому півріччі», – Грем Піткетлі, фінансовий директор Unilever.