Unilever запропонував запровадити єдиний стандарт вимірів реклами для онлайн-рітейлерів

Ініціатива зокрема полегшить рекламодавцям порівняння ефективності кампаній на різних e-com майданчиках

Коментарі 1028

Британська корпорація Unilever – один із світових лідерів у виробництві споживчих товарів – закликала онлайн-рітейлерів оцінювати ефективність реклами за єдиними стандартами. Про це повідомляє Business Insider з посиланням на заяву голови відділу цифрових технологій, медіа та електронної комерції брендів краси та здоров'я Unilever Сумі Донкади.


За її словами, рітейл-медіа, на відміну від багатьох цифрових майданчиків, не має стандартів, які дозволяють порівнювати ефективність розміщення реклами. Серед таких платформ Донкада назвала Amazon, Walmart та Target. "Відсутність стандартів дає рітейлерам конкурентну перевагу і можливість пропонувати унікальні інструменти, але рекламодавці хочуть більшої узгодженості", - вказує Донкада.

За її даними, однією з ключових метрик, яка необхідна рекламодавцям, є виміри атрибуції, що відстежує, скільки людей купили товари після перегляду реклами протягом певного періоду часу. Крім того, бренди зацікавлені в єдиних стандартах, які застосовуються до програм, які компанії використовують для закупівлі реклами в рітейл-медіа та отримують дані про аудиторію сайтів магазинів.

Unilever планує розвивати роботу з рітейл-медіа. Наприклад, корпорація шукає способи підвищення довгострокової впізнаваності бренду за допомогою каналу. Сьогодні більша частина роздрібної реклами орієнтована на збільшення продажів брендів. Але в Unilever впевнені, нові формати реклами рітейлерів можуть вивести комунікацію на інший рівень.
Обговорити з іншими читачами:
Погода