United for Ukraine забезпечує інформаційну підтримку та допомагає тимчасово переміщеним особам

Організації United for Ukraine (UfU) та BRYTER об’єднують переміщених осіб з юристами та надають інформаційну допомогу за підтримки IRC та Google.org

Коментарі 1253

Громадська організація United for Ukraine (UfU), яка зокрема забезпечує інформаційну підтримку та допомагає тимчасово переміщеним особам, і BRYTER, платформа автоматизації послуг, об’єднали зусилля, щоб надавати швидкі та комплексні послуги. Міжнародний комітет порятунку (IRC) та програма Google.org Fellowship підтримують ці зусилля. 

Організації допомагають переміщеним особам отримати критично важливу інформацію

Понад 14 мільйонів людей покинули свої домівки після вторгнення росії в Україну. Агентство ООН у справах біженців зазначає, що станом на 27 травня 6,7 мільйона біженців виїхали з України в сусідні країни, а 8 мільйонів людей є внутрішньо переміщеними особами. Попит на обґрунтовані рішення, безпечне житло, гуманітарну допомогу та юридичні консультації зростає з кожним днем.

«Щоб надавати українцям юридичну допомогу, ми заручилися підтримкою 200 юристів уже на третій день війни. Зараз ми співпрацюємо з міжнародними юридичними компаніями, бутиковими юридичними фірмами, центрами з питань прав біженців та неурядовими організаціями з Європи, США, Канади, Латинської Америки та Азії щоб надавати інформацію про імміграцію, освіту, охорону здоров’я, працевлаштування тощо та обробляємо індивідуальні запити», — ділиться Поліна Леман, одна з ключових засновниць United for Ukraine (UfU) та очільниця напряму правової допомоги.

Надання технологічної допомоги

Партнерство UFU з BRYTER забезпечує команду юристів UFU необхідними інструментами для створення цифрових додатків. З лютого 2022 року понад 4000 індивідуальних запитів з 21 країни було опрацьовано через платформу Emergency Relief UFU www.unitedforukraine.org.

Найбільший виклик для UfU — відповідати на велику кількість запитів з урахуванням географічних кордонів, робочого навантаження та спеціалізацій юридичних консультантів. Хоча на багато запитань можна відповісти за допомогою ретельно проаналізованих і підготовлених розділів «Часті запитання», окремі запити все ще розглядаються через платформу. Кількість щоденних звернень щодо індивідуальної юридичної допомоги коливається від 5 до 100 заявок з особистих питань та підтримки бізнесу й стартапів.

«UfU було необхідне технологічне рішення для поліпшення управління та ефективності всього робочого потоку. BRYTER має чудову репутацію, тому я була дуже рада, коли Міха-Мауель Буес, співзасновник компанії, запропонував допомогу. За підтримки BRYTER ми змогли створити надійний інструмент для обробки все більшої кількості запитів і керування робочими процесами з нашими юридичними партнерами на зовсім іншому рівні», — пояснює Ольга Хамама, співзасновниця UfU.

BRYTER пропонує no-code платформу автоматизації послуг для легкого створення цифрових рішень та автоматизації комплексних послуг. Адаптація такої технології дозволила UfU застосувати високоякісні інструменти для обробки запитів та їх управління. Це своєю чергою дає змогу pro-bono партнерам отримати доступ до нерозглянутих справ на основі їхнього місця перебування та досвіду. Команда UFU отримує детальний аналіз процесів і може діяти відповідним чином, з легкістю задовольняючи більші вимоги, реагуючи на зміни та впроваджуючи рішення на основі потреб клієнтів.

«Ми прагнемо підтримувати право на юридичну допомогу, а наша співпраця з асоціацією United for Ukraine націлена на створення інструментів для допомоги жертвам війни та підтримку переміщених людей, що борються за свою свободу, принесла багато користі», – зазначив Якуб Маковскі (менеджер відкритих програм BRYTER).

За матеріалами пресрелізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода