Уперше за 10 років: ARARAT змінює форму, залишаючи автентичний смак

ARARAT відкриває нову сторінку своєї історії та представляє свою оновлену форму.

Комментарии 941

Нова лінійка ARARAT — це найяскравіша візуальна активація бренду за останні 10 років, що базується на дослідженні глобальних трендів, споживчих інсайтів і, що найважливіше, розумінні моментів споживання.

Автентична вікова рецептура купажів у поєднанні з інноваційним сучасним поглядом підкреслює основні елементи бренду: зображення біблійської гори й птаха Фенікса.

Нова форма ARARAT робить бренд більш привабливим для споживача.

Зберігаючи ДНК бренду, ARARAT вдається до сміливих творчих рішень, спрямованих на кращу навігацію споживачів: нова лінійка значно чіткіше підкреслює витримку бренді. Також, залишаючись вірною принципам сталого й відповідального розвитку групи Pernod Ricard, нова упаковка ARARAT втілила низку екологічних рішень: від скорочення обсягу скла для пляшок до якості друку етикеток.

Автентичність і новаторство лінійки ARARAT

З 1887 року й до сьогодні віртуозність майстрів і любов, яка вінчає кожен етап приготування, втілюються в низці візуально-тактильних рішень.

Так, пляшки ARARAT 3 * й ARARAT 5 * прикрашені рельєфом у формі гори Арарат. Також цей елемент займає центральне місце майже на всіх етикетках. Окрім того, цінності й історія ARARAT візуально інтегровані в орнаменти, що прикрашають пляшки. Нижні частини пляшок преміальних бренді ARARAT оздоблені опуклими арками, які символізують унікальні спирти Єреванського коньячного заводу. Пляшки ARARAT сегмента суперпреміум виконані у формі спеціальних караф, декорованих рельєфним оздобленням із боків, що в нижній частині завершуються неповторною формою гексагона.

Винятковість нової лінійки забезпечує нетрадиційний колірний контраст: використання класичної палітри відтінків у поєднанні з білим фрагментом на етикетках.

Також відбулися зміни в самій лінійці: у преміальному сегменті з'явився новий купаж — ARARAT Ani 7-річної витримки, а знаменитий ARARAT Otborny 7YO згодом посяде своє історично заслужене місце у вінтажній лінійці ARARAT.

«Перезапуску лінійки ARARAT передувала величезна скрупульозна кросфункціональна і кроскультурна робота. Для нас було надзвичайно важливо зберегти вірність історії й водночас рішуче вийти на новий рівень. Впевнена, з кожною новою ініціативою ми будемо лише зміцнювати себе на світовому ринку. Адже завоювання нових ринків для ARARAT означає зустрічі з іще більшою кількістю споживачів, задоволення й випередження їхніх бажань і потреб», — підкреслює Ані Беріашвілі, виконавча директорка Єреванського коньячного заводу.

«Три роки тому ми прийняли виклик редизайну всієї гами ARARAT, щоби перевести бренд у міжнародну площину і твердо закріпитися в категорії преміальних бренді. Як наслідок, ми ще більше вирізнилися в крамницях і зміцнили преміумізацію в категорії бренді.

Ретельна співпраця усередині компанії, з креативною агенцією й зі споживачем забезпечила постійність нашої прихильності до цінностей бренду, зберегла вірменське коріння, водночас оновивши бренд. Сьогодні в нас елегантна, сучасна й автентична пропозиція, що не тільки потішить лояльних клієнтів ARARAT, а і приверне увагу нових споживачів, готових купити автентичний продукт із багатою історією й корінням, що йде вглиб століть», — коментує Карін Мадельр’є, маркетинг-директорка Pernod Ricard у Східній Європі.

Завдяки співпраці з агенцією MEDIACRAT, отримали стратегічне оновлення бренду й залишили в центрі уваги його ДНК.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода