У той час як онлайн-шопінг показує постійне підвищення своєї “цифрової” ефективності, він також підкреслює важливість інвестування в надійну, масштабовану цифрову інфраструктуру. Оскільки дані стали важливим компонентом електронної комерції, керування ними та їх зберігання сьогодні дедалі складніше. Багатомовні, омніканальні та мульти-магазинні налаштування, а також інтегровані онлайн- та офлайн-системи торгівлі мають надзвичайно високі вимоги до керування інформацією та її зберігання.
Збільшення транзакцій також пояснює збільшення обсягу даних, що генеруються. У результаті зміни ринку протягом останніх двох років зріс попит на більш індивідуальні та кастомізовані послуги з боку великих корпорацій та МСБ.
Використання даних для побудови зв’язків з клієнтами
Дані користувачів стали золотим стандартом розвитку сучасного онлайн-бізнесу. Усі стратегії електронної комерції мають будуватися на основі даних, які спочатку збираються, а потім аналізуються. До пандемії, особисте та живе спілкування зі споживачем були основною частиною роздрібної стратегії бренду. Однак цей сценарій змінився. Тепер роздрібні торговці повинні ретельно відстежувати та підтримувати всі форми даних клієнтів, які надаються в Інтернеті під час продажів і реєстрації, щоб відстежувати тенденції та їх купівельну поведінку, щоб забезпечити персоналізований користувацький досвід задля подальших продажів у майбутньому.
Дата менеджмент має вирішальне значення для успіху будь-якого сайту електронної комерції. Традиційні системи сьогодні потребують підтримки для виконання вимог сучасних робочих навантажень, а спроби обійти обмеження пам’яті можуть призвести до збільшення складнощів та вищих адміністративних витрат.
Належна ІТ-інфраструктура має важливе значення не лише для підтримки свого онлайн-ринку, але й для надання досвіду, якого очікують клієнти. Покращене керування даними та зберігання може допомогти роздрібним торговцям отримати більше переваг від їхньої діяльності.
Які дані важливі?
Бази даних є найбільш невід’ємним компонентом інфраструктури роздрібної торгівлі. Вони не лише надають структуру даних, але й зберігають інформацію про продукт, дані про клієнта та інформацію про транзакції як з точки зору роздрібного продавця, так і з точки зору клієнта.
Платіжні записи є найбільш очевидним джерелом даних у галузі роздрібної торгівлі. Роздрібні торговці роками купують документи та моделі поведінки клієнтів, але кількість нових електронних файлів постійно зростає. Дані про те, що купують клієнти, скільки часу вони витрачають на перегляд продуктів, скільки вони витрачають на транзакцію, як часто вони відвідують сайти електронної комерції, як вони прийшли на сайт, як часто вони залишають свій кошик, а також безліч інших поведінкових звичок і уподобань мають вирішальне значення для створення успішної онлайн-роздрібної торгівлі.
Однією з переваг цих даних є те, що вони дозволяють компаніям надавати покупцям більш персоналізований досвід, розуміючи їхні симпатії та антипатії. Крім того, бренди можуть використовувати дані клієнтів, щоб вчитися на минулих помилках і вдосконалювати їх у майбутньому. Якщо ви спочатку не збережете дані безпечно, ви не зможете аналізувати їх і вчитися на них пізніше.
Найзначнішим впливом пандемії на зберігання та керування даними став швидкий перехід у “хмару”. Компанії масово впроваджують хмарні рішення в міру того, як їхній цифровий бізнес розширюється, а рішення для дистанційного керування та зберігання даних стають все більш важливими. Цей перехід до хмари часто вимагає жорсткого контролю над керуванням даними.
Важливість захисту даних
Роздрібні продавці повинні знати, що чим більше даних і джерел вони збирають, тим більше вразливостей це створює. У міру зростання систем стає все важче підтримувати той самий рівень безпеки та захисту, особливо коли у вас є особисті та фінансові дані для зберігання. Однак цілий ряд факторів, у тому числі мінливий ландшафт загроз, відсутність відповідних інструментів захисту даних і незахищене внутрішнє зберігання й методи спільного використання, посилюють ризик. У сукупності ці виклики створили критичну точку безпеки як для тих, хто приймає рішення щодо безпеки даних, так і для роздрібних торговців. Загалом роздрібні продавці вважають, що захист даних можна покращити, особливо якщо дивитися на те, як їхні організації зберігають і передають конфіденційні дані.
Згідно з нещодавнім дослідженням Western Digital, 68% опитаних керівників вважають, що поведінка співробітників є більшою загрозою для їхніх конфіденційних даних , ніж зовнішні хакери, і, за оцінками, кожен четвертий інцидент безпеки даних стався з вини співробітників. Ці менеджери кажуть, що вони бачили збільшення загроз безпеці за останній рік, і 22% користувачів даних також знають про те, що вони поставили під загрозу дуже конфіденційні дані за той самий період.
Хоча переваги збору та агрегування даних очевидні, є кілька міркувань, які галузь повинна мати на увазі. Співробітники та роботодавці повинні шукати більш безпечні способи зберігання та обміну конфіденційними даними, оскільки технології прогресують і спосіб роботи людей змінюється.
Належна інфраструктура, інтегрована з платформами шифрування, а також навчання співробітників щодо загроз, яким може наражатися їхня організація, допоможуть покращити ландшафт загроз і зменшити глобальний ризик.
Що далі?
Оскільки кожна компанія у світі перетворюється на «компанію даних», вразливість даних стає очевидною. Дані є водночас активом для зростання та ресурсом, який потрібно охороняти. Роздрібні торговці та інші галузі повинні розглянути та спланувати, як вони хочуть підтримувати та зберігати це. При правильному чи неправильному використанні дані можуть змінити майбутнє життя та бізнес людей, не кажучи вже про важливість безпеки та довіри, коли йдеться про те, як і де зберігаються дані. Організації будь-якого розміру повинні пам’ятати, що довіра та безпека нерозривно пов’язані. І вимоги до безпечного зберігання даних для роздрібних торговців повинні відображати це.
Пандемія сколихнула роздрібну торгівлю, спричинивши значний ріст електронної комерції та величезну кількість залишених даних в онлайні. Однак завдяки сучасній та гнучкій інфраструктурі та правильному сховищу даних, компанії можуть надати своїм клієнтам безпроблемний користувацький досвід покупок, який вони бажають та очікують отримати, і мотивувати їх повертатися за новими.