TOKYO – найбільший мегаполіс світу. Тому саме в його честь названа нова серія прикрас, що продовжує колекцію Мегаполіс від SOVA.
Зйомка рекламної кампанії проходила в готелі з бруталіським інтер’єром під Києвом. В кампейні вдалося відобразити текстури, що цілком притаманні урбаністичній Японії.
Прості лінії колекції символізують стриманий темперамент японців, а головний символ країни - прапор сонця, що сходить - знайшов своє відображення в круглих елементах кольє, браслетів, сережок та каблучці-трансформері.
“Зйомка колекції знову проходила не в студії, так як ми були в пошуку цікавої локації і незвичайних текстур. Також ми уникали буквального прочитання японських традицій, нам дуже хотілося передати урбаністичний стиль Японії в його аскетичності і простоті”, - розповідає Анна Коваль, директор по маркетингу та продажам SOVA.
Урбаністична Японія має багато спільного з бруталіською архітектурою, яка є і в Україні. Одна з таких рис - прагнення до простоти. В інтер'єрі, як і в прикрасах — чистота простих ліній, які обрамлені незвичайними текстурами: скло, натуральне дерево, яке залишило на собі сліди часу, плитка, бетон і сталь. Тому в рекламній кампанії для TOKYO можна побачити деталі та текстури, що властиві архітектурі як Японії, так й України.
Частина зйомки виконана в стилі сет-дизайну, яка елементами нагадує відгуки японського колориту: квіти, японський фарфор, прості елементи інтер’єру.
У новій серії прикрас SOVA відобразили не класичну Японію, до якої всі звикли, а Японію, яка зосереджена навколо найбільшого мегаполісу Світу – Токіо. Сучасного, нестандартного, зі своїми особливостями, готового змінюватися.