Урбаністичний контраст: нова рекламна кампанія від SOVA

Ювелірний дім SOVA презентує нову колекцію з барочними перлами Sophie в урбаністичній рекламній кампанії, що знята на вулицях Києва.

Комментарии 1016

Lacoste, Diesel, Google, Apple - далеко не повний список брендів, які зняли свою рекламну кампанію на локаціях української столиці. Київ припав до душі й іноземним артистам - Miley Cyrus у своєму кліпі тікає від поліції по Дарницькому мосту, британський гурт Frightened Rabbit демонструє міську атмосферу на знакових пам'ятках Києва, а корейський K-pop гурт NCT U танцює біля будівлі бібліотеки ім. Вернадського.

Столичний бруталізм, радянський модернізм та масштабність столичної архітектури не залишили осторонь й увагу українських брендів.

Ювелірний дім SOVA презентує нову колекцію з барочними перлами Sophie в урбаністичній рекламній кампанії, що знята на вулицях Києва.

Посилаючись на ідеї бароко, бренд надихався контрастами українського сьогодення, в якому інноваційність співіснує з міцними традиціями, а творча стихійність із прагненням до порядку.

У зйомці нової колекції можна побачити новий погляд на монумент “Батьківщина-Мати”, меморіал “Вічний Вогонь”, Північний міст, будівлю бібліотеки ім. Вернадського та мультифункціональний зал науково-технічної бібліотеки (більш відомий як “тарілка” на Либідській).

Зовнішня реклама зі зйомкою - не просто промо ювелірного бренду, а повноцінна частина столичних вулиць, що відображає образ жінки у великому місті.

«Ми вирішили створити урбаністичну рекламну кампанію, яка б відображала поєднання українок та великого міста. Ви не побачите тут стандартні місця, адже ми свіжим поглядом подивилися на столичні локації. Таким чином хочемо показати, що у новій колекції Sophie зберегли ідентичність, дух різних жінок, а головне – естетичність та характер міста» - розповідає директор по маркетингу та продажам SOVA Анна Коваль.

Героїні рекламної кампанії бренду - сучасні українки, сильні та тендітні водночас. Здатні вдосконалюватися до нескінченності, проте поступово вчаться приймати себе: непередбачувано красивих і тому особливо захоплюючих, ніби перлини бароко.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie