Дні народження, День матері, День батька, річниці, Пасха і весілля – австралійці матимуть змогу зібрати усі свята, які вони відклали або провели в ізоляції, в один день та відсвяткувати їх разом.
Компанія Myer випустила незвичайну різдвяну колядку, у якій усі заходи та події, що пройшли цього року не так, як завжди, згадуються з традиційною австралійською сатирою і сонячним почуттям гумору.
Кампанія передбачає рекламу, візуальний мерчандайзинг, розміщення у магазинах та на цифрових платформах. Вона також демонструє унікальний досвід компанії Myer з подарунковими наборами Giftorium, який передбачає партнерство з Disney. Покупці зможуть безкоштовно упакувати свої подарунки і при цьому округлити вартість своїх покупок у місці продажу, а всі виручені кошти підуть на благодійність.
Переклад тексту здійснило бюро перекладів та локалізації Workogram