Усе інакше в новій кампанії від Myer «Більше, ніж просто Різдво»

Компанія Myer хоче повернути радість у 2020 р за допомогою різдвяної кампанії, яка надихає австралійців зібратися разом, щоб одночасно відсвяткувати усе те, що вони були вимушені пропустити у цьому році, і так перетворити це Різдво на щось «Більше, ніж просто Різдво».

Комментарии 1098

Дні народження, День матері, День батька, річниці, Пасха і весілля – австралійці матимуть змогу зібрати усі свята, які вони відклали або провели в ізоляції, в один день та відсвяткувати їх разом. 

Компанія Myer випустила незвичайну різдвяну колядку, у якій усі заходи та події, що пройшли цього року не так, як завжди, згадуються з традиційною австралійською сатирою і сонячним почуттям гумору.

Кампанія передбачає рекламу, візуальний мерчандайзинг, розміщення у магазинах та на цифрових платформах. Вона також демонструє унікальний досвід компанії Myer з подарунковими наборами Giftorium, який передбачає партнерство з Disney. Покупці зможуть безкоштовно упакувати свої подарунки і при цьому округлити вартість своїх покупок у місці продажу, а всі виручені кошти підуть на благодійність.

Переклад тексту здійснило бюро перекладів та локалізації Workogram

 video
sostav.ua
Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода