Усе про справжніх друзів та бро-веселощі у новій айдентиці пива Brater

Gram Branding розробили нову айдентику для пива Brater

Комментарии 891

Усі найлегендарніші історії починаються зі “вийшли ми якось на пиво”. Пиво — це напій, який збирає навколо себе друзів. Новий бренд лагеру Brater — про дружбу, фан та довгоочікувані зустрічі.

Brater — це український лагер, що створюється за чеськими правилами, це пиво з густою піною та легким характером. Аудиторія Brater — молоді 25-річні, що не ведуться на середньовічні мотиви та 400-легенди. Вони живуть швидко та яскраво, а Brater нагадує їм про зустрічі з найкращими друзяками.

Неймінг походить від чеського “bratr” — “брат”. Саме такий бро і потрібен молоді, щоб завжди двіжувати та не зупинятись. Якщо твій Братер чекає на тебе у пабі, можна збиратись на тусовку.

Яскравий сучасний дизайн привертає увагу з першого погляду. Жовтий колір асоціюється з пивом та відрізняє Brater від інших «зелених» та «коричневих» пивних марок. Текстовий логотип починається з малої літери, щоб підкреслити дружній характер бренда. Водночас логотип нагадує дороговказ, щоб точно зорієнтувати тебе у правильному напрямку.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie