Успішні рекламодавці досягають середнього показника ROI 2.26:1

Огляд рентабельності інвестицій, на яку можуть розраховувати успішні рекламодавці на основі аналізу бази даних WARC, що містить 1169 прикладів вдалих рекламних кампаній.

Комментарии 2449

- Успішні рекламодавці досягають середнього показника рентабельності інвестицій (ROI) 2.26:1.

- Оскільки у більшості досліджень WARC розглядаються короткострокові результати, довгострокова окупність часто виявляється ще більшою.

Успішні рекламодавці досягають середнього показника рентабельності інвестицій (ROI) 2.26:1, про що свідчить аналіз бази даних WARC, що містить 1169 прикладів вдалих рекламних кампаній.

Це означає, що у середньому кожен інвестований долар приносить додатково $2.26 чистого прибутку після вирахування витрат на проведення кампанії.

Оскільки у більшості досліджень WARC розглядаються короткострокові результати, це лише приблизний орієнтир короткострокової окупності, у той час як довгостроковий прибуток часто виявляється ще більшим.

Показник рентабельності прибутку (також відомий як ROMI або окупність) може стати корисним інструментом для рекламодавців, оскільки він дозволяє порівняти ефективність різних кампаній з різним бюджетом. Крім того, за його допомогою можна порівняти рентабельність вашої кампанії з будь-якими іншими альтернативними інвестиціями. Проте в маркетингу, як в галузі, показник ROI часто використовується помилково, оскільки його сприймають як ціль, а не оцінку ефективності.

За даними додаткових досліджень, окупність інвестицій виявилася найбільшою, якщо 40-50% бюджету на рекламу витрачалось онлайн, у той час як поширення інформації про бренд переважають у 4/5 випадків у порівнянні з повідомленнями про продукцію чи її характеристики. Крім того, важливо зосереджувати увагу на довгостроковій ефективності, особливо для брендів B2B.

Останній звіт WARC також свідчить про те, що рекламодавці в автомобільній сфері чи в галузі роздрібної торгівлі досягають найвищого показника рентабельності інвестицій. Проте конкурентний характер таких великобюджетних категорій як продукти харчування, засоби гігієни і косметика, а також безалкогольні напої, означає, що їхній середній показник ROI буде нижче середнього по сектору.

Переклад тексту виконало бюро перекладів та локалізації Workogram.

Фото: https://depositphotos.com.

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода