Симуляції міст проводяться на кількох серверах – це дозволяє не обмежувати обчислювальні ресурси та памʼять, моделюючи рух персонажів-пішоходів.
На відео можна побачити симуляцію Лас-Вегаса з 1 млн людей:
video
У симуляції натовпу можна помітити, як реальні люди могли б пересуватися дорогами, якщо вони були б усі одночасно на вулиці. Для мільйона людей у симуляції замало вільних доріг, і навіть скорочення цієї кількості до 50 000 утворює місця зі скупченням персонажів.
AWS SimSpace Weaver також інтегрується з популярними рушіями розробки Unreal Engine 5 (який мав свою власну симуляцію міста у грі The Matrix Awakens) і Unity. Це означає, що розробники ігор зможуть інтегрувати сервіс Amazon у свої ігри.
За матеріалами liga.net